Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä hyötyä on tällaisista rangaistuksista?
11.09.2014 |
Eräs kuolemaan johtanut liikenneonnettomuus on taas saanut oikeudessa tuomion. Lopputulos: 60 päivää ehdollista ja 180 euroa sakkoa. Ei korvauksia omaisille, ei ajokieltoa, ei vankeutta.
Kannattaako nykyisellään edes poliisien tutkia tai oikeuden käsitellä näitä juttuja, kun rangaistusta ei kuitenkaan tule. Rahaa vain kuluu turhiin oikeudenkäynteihin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa