Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut narkomaanin. Tarvitsen apua!

Vierailija
10.12.2023 |

Olen rakastunut huumeidenkäyttäjä mieheen, käyttää suonensisäisiä. En itse käytä juurikaan mitään, ja haluaisin oikeastaan lopettaa kokonaan. Rakastan miestä ihmisenä, mutta välillä sekakäyttö menee yli niin, että miehen koordinaatio alkaa pettämään ja hän ei ole oma itsensä. Mies vuoroin puolustelee käyttöään ja vuoroin lupaa jättää oheistuotteet. Subutexia hän ei kuulemma jätä, koska vieroitusoireet ovat niin kovat, mutta se aine ei hänestä sekavaa teekään. Olisiko parempi pistää suhde poikki? Ovatko kaikki lupaukset tyhjiä ja todellisuudessa hän rakastaa päihteitä ja sekoilua, mutta haluaa kuitenkin pitää minut vierellään. Mitä teen? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuolette molemmat niihin huumeisiin.

Vierailija
2/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suhde poikki ja kerro miehelle että voi ottaa yhteyttä kun ollut kuivilla riittävän pitkään . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan oli lehdessä juttu kuinka huumeista pääsee eroon. Tehkää rikoksia että pääsette vankilaan katkolle.

Vierailija
4/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi typerä naikkonen on ihastunut jännikseen. Parin kuukauden päästä sama naikkonen sitten ulisee kuinka kaikki miehet ovat sikoja. Onneksi kaikki naiset eivät ole yhtä tomppeleita.

Vierailija
5/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise kaikki yhteydenpito mieheen. Et voi pelastaa häntä.

Vierailija
6/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan oli lehdessä juttu kuinka huumeista pääsee eroon. Tehkää rikoksia että pääsette vankilaan katkolle.

Katkolle pitäisi päästä helpommin. Muutenkin koko huumepolitiikalle pitäisi tehdä muutoksia. Sitä on tehty yli 50 vuotta samalla tavalla ja tässä on tulos. Ensinnäkin erotetaan kannabis huumeista. Sillä vähennetään diilereiltä asiakkaita. Toiseksi huumevalistus uusiksi. Kovista huumeista ei tarvitse keksiä niitä haittoja. Kensington avenue on aika karu näky.

Emme  tarvitse yhtään enempää laillisia päihteitä. Alkoholi riittää. Mitä enemmän päihteitä vapautetaan, sitä enemmän ongelmia tulee. Toki jos vaikkapa kannabis laillistettaisiin, niin sillä saataisiin kannabiksen laiton myynti romahtamaan, mutta se olisikin ainut hyvä puoli.

On aivan sama, onko ihminen alkoholin tai huumeiden vaikutuksen alainen. Ihminen ei ole silloin oma itsensä eikä ajatus tai keho toimi kuten selväpäisellä.

Vierailija
7/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

where ever there is a narcomaan there is problems

Vierailija
8/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkolle pitäisi päästä helpommin. Muutenkin koko huumepolitiikalle pitäisi tehdä muutoksia. Sitä on tehty yli 50 vuotta samalla tavalla ja tässä on tulos. Ensinnäkin erotetaan kannabis huumeista. Sillä vähennetään diilereiltä asiakkaita. Toiseksi huumevalistus uusiksi. Kovista huumeista ei tarvitse keksiä niitä haittoja. Kensington avenue on aika karu näky.

Minusta jokainen saa hoitaa katkonsa ja päihteistä eroamisensa aivan itse. Itse he ovat sen vapaaehtoisesti aloittaneetkin. Ei ole yhteiskunnan eikä veronmaksajien asia korjata tilannetta.

Katkohoidoista puheenollen. On aika irvokasta että Suomen suurin huumeongelma on katkohoitolääke Subutex. Jotain taisi mennä pieleen?

Ja olen samaa mieltä kuin yllä siitä että ei ole mitään järkeä hankkia lisää ongelmia laillistamalla nyt laittomia päihteitä.

Vierailija
9/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundin kannattaisi hakeutua korvaushoitoon ja pian. Muuten sun ei kannata jatkaa suhdetta, sillä on erittäin suuri riski, että itsekin siirryt subutexiin. Tsemppiä!

Vierailija
10/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä puheita ja lunastamattomia lupauksia.

Pettymyksiä ja valheita.

Takaisin maksamattomia vippejä ja varkauksia.

Kaikkea noita tulet saamaan.

Haluatko sellaisen parisuhteen?

Vierailija
11/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henksuliini?

Vierailija
12/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itse ensin kokonaan. Sen jälkeen tajuat paremmin kokonaiskuvan. 

Vierailija
13/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kundin kannattaisi hakeutua korvaushoitoon ja pian. Muuten sun ei kannata jatkaa suhdetta, sillä on erittäin suuri riski, että itsekin siirryt subutexiin. Tsemppiä!

Ap:n ei kannata jatkaa suhdetta missään tapauksessa. Näin se vaan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi