Lue keskustelun säännöt.
Mitä kuuntelet autossa?
19.08.2014 |
Jos ajan yksin niin aamulla töihin mennessä kuuntelen Aallon Dynastiaa. Vehviläisen jutut vaan on niin hyviä. Myöhemmin päivällä käännän Novalle, ei erityisiä suosikkeja.
t. mies 43v
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
METALLIA!!!