monta kertaa vuodessa käytte ulkomailla?
Kommentit (15)
Yks vähän pitempi reissu ja sit muutama vähän lähemmäksi. Viime vuonna oltiin pari viikkoa keväällä Espanjanssa ja sit oli muistaakseni 3 kertaa Ruotsissa ja kerran käväsin Tallinnassa.
Tukholmaa tai Tallinnaa en kyllä ulkomaan reissuksi laskisi, enkä laske... Vaan enpä ole niissä viime aikoina käynytkään. :)
Mahtaako teillä useamman kerran vuodessa matkustavilla olla lapsia?
Tänä vuonna mennään parille reissulle. Sen lisäksi käydään satunnaisesti jossain Virossa tai Ruotsissa.
Meidän viisihenkinen perhe säästää aina vuoden ennakkoon Aurinkosäästöön että pääsee sitten kerran vuodessa viikoksi Välimerelle, maailman tuulia haistelemaan :)
Ei kovin kosmopoliittia meininkiä, mutta ehkä juuri siksi nautin jokaisesta hetkestä minkä Välimeren tuulet heiluttaa hiuksia ja aallot kutittaa nilkkoja. Sekä siitä kun esim. 6v. poika seisoo rantavedessä ja tuijottaa useita minuutteja lumoutuneena aaltojen leikkiä merellä... aurinko lämmittää ihoa ja jäätelö sulaa ennenkuin ehdit sitä syömään loppuun :)
t. ensi kesää odotellessa :)
matkailua...miksipä kyselisin työmatkoista vauva lehden palstalla?
ap
jostain kumman syystä tällä palstalla näyttää notkuvan myös paljon lapsettomiakin.
Yhdessä 14 vuotta, naimisissa 6 vuotta, lapset 3,5 ja 1,5vuotta. Enkä erityisemmin kaipaakaan ulkomaille. Ku pystys matkusteleen edes kotimaassa. Mut rahavarat ja lemmikit rajottaa matkustelun muutamaan kertaan vuoteen sukulaisten, ystävien ja kummilasten luo.
Kiva että jollain on rahaa ja mahdollisuuksia matkustaa.
en oikeen tiedä mitä laskea ulkomaan matkoiksi kun lapsi ei ole syntynyt Suomessa ja ravaamme kahden maan väliä koko ajan...
Ja kun tää kerran on vauva-lehti niin mitä kaikki taaperoiden vanhemmat täällä tekee?
Ulkomaanmatkat saa unohtaa, hyvä kun joulusta selviää!
Viimevuonna kolme kertaa ja ensi vuodelle jo kaksi reissua. Toinen kahestaan ja toinen koko sakki ;)
...yhden kerran kaukomatka ja sit tässä lähempänä (Eurooppa) loput