Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monta kertaa vuodessa käytte ulkomailla?

Vierailija
08.01.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yhden kerran kaukomatka ja sit tässä lähempänä (Eurooppa) loput

Vierailija
2/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vähän pitempi reissu ja sit muutama vähän lähemmäksi. Viime vuonna oltiin pari viikkoa keväällä Espanjanssa ja sit oli muistaakseni 3 kertaa Ruotsissa ja kerran käväsin Tallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka velaksi!

Vierailija
4/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmaa tai Tallinnaa en kyllä ulkomaan reissuksi laskisi, enkä laske... Vaan enpä ole niissä viime aikoina käynytkään. :)

Vierailija
5/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako teillä useamman kerran vuodessa matkustavilla olla lapsia?

Vierailija
6/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna mennään parille reissulle. Sen lisäksi käydään satunnaisesti jossain Virossa tai Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viisihenkinen perhe säästää aina vuoden ennakkoon Aurinkosäästöön että pääsee sitten kerran vuodessa viikoksi Välimerelle, maailman tuulia haistelemaan :)



Ei kovin kosmopoliittia meininkiä, mutta ehkä juuri siksi nautin jokaisesta hetkestä minkä Välimeren tuulet heiluttaa hiuksia ja aallot kutittaa nilkkoja. Sekä siitä kun esim. 6v. poika seisoo rantavedessä ja tuijottaa useita minuutteja lumoutuneena aaltojen leikkiä merellä... aurinko lämmittää ihoa ja jäätelö sulaa ennenkuin ehdit sitä syömään loppuun :)



t. ensi kesää odotellessa :)

Vierailija
8/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkailua...miksipä kyselisin työmatkoista vauva lehden palstalla?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kumman syystä tällä palstalla näyttää notkuvan myös paljon lapsettomiakin.

Vierailija
10/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 14 vuotta, naimisissa 6 vuotta, lapset 3,5 ja 1,5vuotta. Enkä erityisemmin kaipaakaan ulkomaille. Ku pystys matkusteleen edes kotimaassa. Mut rahavarat ja lemmikit rajottaa matkustelun muutamaan kertaan vuoteen sukulaisten, ystävien ja kummilasten luo.

Kiva että jollain on rahaa ja mahdollisuuksia matkustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

wautsi wau...

Vierailija
12/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeen tiedä mitä laskea ulkomaan matkoiksi kun lapsi ei ole syntynyt Suomessa ja ravaamme kahden maan väliä koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tää kerran on vauva-lehti niin mitä kaikki taaperoiden vanhemmat täällä tekee?

Vierailija
14/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatkat saa unohtaa, hyvä kun joulusta selviää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna kolme kertaa ja ensi vuodelle jo kaksi reissua. Toinen kahestaan ja toinen koko sakki ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan