Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon painoa teille on jäänyt synnytyssairaalaan?
02.01.2007 |
Olen nyt rv37 ja painoa tullut jo 7kg, vielä ehtii siis tulla painoa. Kuinka paljon teillä on siis paino pudonnut synnytysreissulla?
Kommentit (3)
joista 8 jäi sairaalaan ja 8 lähti muutamassa viikossa kotiutumisen jälkeen. Viimeiset kilot karisivat muutaman kuukauden päästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sairaalaan jäi 7kg ja 4kk kuluttua painoa oli 15kg vähemmän! Painoa siis 10kg vähemmän kuin ennen raskautta, ihan vaan imetyksellä ja kuumalla kesällä.
Alue: Aihe vapaa
Loput 3-4 raskauskiloa lähtivät muutamassa kuukaudessa.