Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eli jos miehesi tai sinä lähdette useamman päivän reissuun

Vierailija
06.12.2013 |

niin se tarkottaa, että on pettämisreissu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eli? Mistä tuollainen päätelmä? Ei meillä ole pettämisreissuja vaikka olisi kuukausia poissa.

Vierailija
2/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me lähetään ihan kuule yhdessä reissuun ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähköhän todellisuudessa se tuollaista tarkoittaa?

Vierailija
4/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tota pikkujoulu ketjua ja

niistä vastauksista sai käsityksen, että aina petetään jos ollaan reissussa ja ainakin

jos mennään vaimo hakemaan pikkujouluista pois.

 

Vierailija
5/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. En muuta sanomista keksi noin typerään väittämään..

Vierailija
6/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reissataan niin paljon työmatkoja erikseen että johan tuo jatkuva pettäminen kävisi työstä:) Eli tuskinpa. Eikä pikkujoulu tms kaverireissuillakaan. Ja muulloin reissataan yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä reissaan paljon, koska tykkään matkustelusta. Mies rakastaa kotona oloa. En petä, eikä mieskään.

Vierailija
8/8 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en reissaa, mies sen sijaan paljon työmatkoilla. En voi tietää pettääkö vai ei, mutta en vaivaa sillä päätäni, koska ei ole ihan pahimmasta päästä.