Kysymys naisille: Mitä ajattelette mekkoon pukeutuneesta miehestä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pakene/taistele? Mä ajattelen että jokainen saa pukeutua ihan miten huvittaa, ja mulle sopii ihan hyvin jos mies haluaa pukeutua mekkoon. Minäkin pukeudun housuihin. So?
Koetko miesten mekot uhkaavina antifeministinä provokaatioita? Mekkoaan on naiseuden symboli.
Mekkomiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pakene/taistele? Mä ajattelen että jokainen saa pukeutua ihan miten huvittaa, ja mulle sopii ihan hyvin jos mies haluaa pukeutua mekkoon. Minäkin pukeudun housuihin. So?
Koetko miesten mekot uhkaavina antifeministinä provokaatioita? Mekkoaan on naiseuden symboli.
Mekko ja kaapu on ollut myös miesten vaate kautta maailmanhistorian. Täällä pohjoisessa vain vähemmän käytetty parin viime vuosisadan aikana.
Kun minulla on mekko päällä miehenä, en oikein tunne kuulevani joukkoon? Kumpikaan sukupuoli ei ymmärrä minua. Minusta On mukava pitää mekkoa, kun ei purista alhaalta pahemmin. Tietenkin Skotlannissa minut otetaan lämpimästi vastaan, kun siellä on kaltaisiani mekkomiehiä.
Ovatko miehet mekossa komeita? Jos ovat, niin mekkoon sen tekee vai mies?
Mekkomiäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan transnaiset ajattelee että mekon päälle laittamalla muuttuu naiseksi. Koetkos itse uhkaavana sen että nainen on nainen vaikka verskoissa työmiehenhiki otsalla?
Olisi kiva, jos sukupuolisidonnaisuus vähitellen poistuisi kaikista vaatekappaleista. Jokainen saisi valita päälleen mitä haluaa, ja mekkojakin tehtäisiin myös sellaisilla leikkauksilla, että ne istuisivat paremmin miesten päälle. :)
En voisi seurustella miehen kanssa, joka pukeutuu mekkoon. Vähän hilpeyttä se herättää jos tavallinen suomijantteri pukeutuu mekkoon. Eri asia, jos nään arabimiehen pukeutuneena kaapuun.
Ajatukseni ja mielipiteeni johtuu vain ja ainoastaan siitä, että koko elinaikanani en ole tuntenut tai oikeastaan edes nähnyt yhtäkään miestä, joka pukeutuu mekkoon. Jos miesten mekoista tulisi yhtä suosittua ja normaalia kuin naisten housuista, ehkä ajatukseni muuttuisivat. Tällä hetkellä ainakin näillä mennään siis.
Hyvä että olet löytänytitsesi, mutta et sä mun tai lapsieni lähelle tulisi.
Ajattelen että siinä on mies mekko päällä? :) nojoo. Kyllä sitä vähän jää miettimään, että onko kyseessä joku statement vai mikä, niin harvinainen näky. Ja mieleen tulee myös, että onko kyseessä transnainen. Humalassa varmaan haluaisin mennä kysymään, mutta en ilkeillen vaan uteliaisuudesta. Mun mielestä olisi mukavaa, jos miehetkin halutessaan käyttäisi mekkoja. Valitettavasti harvempi haluava taitaa niin tehdä.
Toivon sellaista maailmaa, jossa mies voi kulkea mekossa ihan yhtä luontevasti kuin nainen housuissa.
Odotan siis maailmaa, jossa ap:n kysymys olisi järjetön.
Eikös Bravehart elokuvassa kaikki miehet olleet jossain nahka hameissa/viitoissa? Kenen mielestä ko. miekan heiluttajat eivät olleet miehekkäitä??
Minusta mies mekossa voi olla erittäin hyvännäköinen. Olin taidelukiossa, ja siellä harrastettiin joskus ristiinpukeutumista teemapäivinä ym. :D Pojat näyttivät jotenkin todella kiehtovilta mekot yllään (ja muutenkin täydessä tällingissä: kasvot meikattuina, korkkarit jalassa jne). Heidät huomasi ihan eri tavalla kuin yleensä.
Pukeudu rohkeasti niin kuin haluat, ap!
Pukeudu ihan rauhassa. Olisi kiva jos käyttäisit mekon alla legginssejä. Ei ole pakko, mutta älä suutu jos reaktioni karvajalkoihisi ei miellytä sinua.
Jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa ja itse asiassa arvostan miestä, joka haluaa rikkoa pukeutumisen sukupuolinormeja.
Henkilökohtaisella tasolla, olen nähnyt miesten mekkovalintoja jotka ovat minusta olleet aika vetäviä ko. miesten päällä (esim. pitkä musta nahkahame).
Naiset ovat alkaneet käyttää housuja käytännöllisyyden takia. Esim. ratsastus ja monet muutkin jutut sujuvat paremmin housuissa.
Mekkoa käyttävä mies haluaa ilmentää itseään eli transvestismia tai transseksuaalisuutta. Eli ei verrattavissa oleva asia.
Toki on ollut naisiakin, joilla on tämä tarve. Mutta nykyaikana housujen käyttö ei kerro naisella yhtään mistään mitään.
Ajattelisin, että siinäpä on rohkea mies.
mekkoon pukeutunut mies näyttää typerältä. se on jokaisen oma asia, jos haluaa näyttää typerältä.
Ajattelen, että transu.
Mitä muuta siitä voi ajatella, ellei kyseessä ole jokin katuteatteri.
Ei haittaa minua pätkääkään. Jokainen saa kulkea ihan niissä vaatteissa, joissa haluaa.
Riippuu mekosta. Asun alueella, jossa näen lähes päivittäin mekkoihin pukeutuneita miehiä. Kiltti on miehen päällä todella, todella hot. Hevareilla näkee muutenkin hyvännäköisiä hameita.
Jos mies on löytänyt oman tyylinsä ja se sopii hänelle, niin mekko on oikein hyvä valinta. Joku keinokuitu-tyköistuva-minihame ei välttämättä sovi kenellekään, ei edes naisille, mutta etenkin pitkät hameet näyttävät hyviltä myös miesten päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että siinäpä on rohkea mies.
Syrjäytyneitä ja yksinäisiä reppanoita nuo naiseksi julkisesti pukeutuvat miehet lähinnä ovat.
Onhan se tavallaan rohkeata tehdä itsensä naurunalaiseksi kummajaiseksi, mutta en silti heitä varsinaisiksi urheiksi miehiksi kutsuisi. Siihen tarvitaan ihan muita tekoja.
Eli lähinnä naurattaa ja säälittääkin, että pukeutumisesta on tullut tuollainen juttu elämässä.