Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gelsectan ja ärtynyt suoli

Vierailija
25.07.2019 |

Oletteko koittaneet gelsectania ärtyneeseen suoleen?
Kuinka nopeasti tehoaa vai pitääkö syödä esim kaksi viikkoa että näkyy vaikutus?
Jos helpottaa, onko vaikutus pitkäaikainen vai pitääkö lääkettå syödä koko ajan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, mutta hinta korkea

Vierailija
2/20 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riplapainotteinen ibs.

Tällä hetkellä menossa rankka vaihe.

Pöntöllä saa istua useasti päivässä.

Aloitin tänään Gelsectan kuurin ja toivon siitä apua 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko gelsectan?

Vierailija
4/20 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Gelsectan ia nyt muutaman päivän, ja on auttanut, mikä on uskomatonta! Onko muilla kokemuksia, ja voisikohan käyttää pitkäaikaisesti? Vaikka joka aamu vain???

Vierailija
5/20 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ayurveda (aajur-veeda) ekspertti, sairaanhoitaja Heli Jurvanen suositteli oireenmukaiseen hoitoon Gelsectania ja kolloidista piihappogeeliä (Silicum tonic).

Todennäköisen pääsyyn hoitoon mm. amalakia ja muutamia muita aajurveda-tuotteita.

https://samhita.fi/author/heli/

Vierailija
6/20 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahensi vain entisestään jo muutenkin onnetonta tilannetta. En päässyt enää vessasta pois ollenkaan ja vesikin tuli ulos pikavauhtia. En voi suositella.

Vierailija
7/20 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin otteeseen paksusuoli kuntoon Gelsectanilla.Hyvä tuote.

Vierailija
8/20 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla riplapainotteinen ibs.

Tällä hetkellä menossa rankka vaihe.

Pöntöllä saa istua useasti päivässä.

Aloitin tänään Gelsectan kuurin ja toivon siitä apua 🙏

Ostin MUCOSAn nimistä lääkettä luonnontuote kaupasta.Ripuli häipyi , ihanan olo kun kaksi vuotta pelännyt ja suunnitellut matkat , että tietää missä lähin vessa kun ei kohta uskaltanut mennä ulos. Nyt 2 viikkoa terve vatsa kiitos tämän ihmelääkkeen. Alun perin ostin sen vatsan turvotusta vastaan. 

Vierailija
9/20 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pahensi vain entisestään jo muutenkin onnetonta tilannetta. En päässyt enää vessasta pois ollenkaan ja vesikin tuli ulos pikavauhtia. En voi suositella.

Kokeile MUCOSAN nimistä luonnontuotetta.Siitä toitotan nuýt pari viikkoa koska olen saanut uuden elämän kiitos sen. Luonnontuote. 

Ei tarvi pinkaista vessaan ei myöskään ole vatsa kipeä. Pystyn menemään kävelylle ilman ongelmia. Olen  vasta syönyt lääkkeitä kolme viikkoa. 

Vierailija
10/20 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alalpeukutetaan.Oikeen suututtaa.Te jotka sitä teette ilkeilyn takia lopettakaa.Tämä on vakava asia. 

Vierailija
11/20 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi 3 päivässä. En tahdo uskoa todeksi. Nyt viikon ollut ripuli poissa ja rauhalliset aamut. 

Vierailija
12/20 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hankala ripuli vaivannut vuosia. Tämä gelsectan vihdoin sen lopetti. Jo viikko mennyt ilman oireita. Voiko tähän uskoa ja onko tämä pysyvä tila. Palaako entiseen, jos lopetan lääkkeen? Otan 2 kertaa/ päivä, pakkauksen ohjeen mukaan.

Vierailija
13/20 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tosi hyvin, ja siis oikeasti ihan ensimmäisestä kapselista alkaen. Suosittelen kokeilemaan jos kukkaro antaa periksi.

Vierailija
14/20 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkkeen teho säilynyt, otatko edelleen lääkettä?  Oletko siirtynyt entiseen ruokavalioosi, vai pitääkö lääkkeestä huolimatta noudattaa FODMAP-dieettiä. Olisi ihanaa, jos voisin edes osittain palata entisiin ruokiin (hernekeitto, ruisleipä etc), nyt kun olen saanut avun Gelsectanista ja vatsani toimii normaalisti. Mutta jo tästä muutoksesta olen ikionnellinen, kun tarvitse heti aamusta rynnätä vessaan. 

Vierailija
15/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi, täällä vaan mainostetaan omaa tuotetta. Ei toimi niin ei toimi.

Vierailija
16/20 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt puolivuotta. Lisäksi söin Alfroxia kuurin (30 pv) lääkärin kehotuksesta ja lisäksi imodiumia 3-4 päivän välein. Näin 'rankan' kuurin olen joutunut ottamaan, että olen melkein oireeton. Enkä silti voi syödä ihan mitä haluaisin. Vielä on kokeilematta mitä tapahtuu, jos lopetan lääkkeet.

Vierailija
17/20 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään Gelestan vaikuttanut ulosteen väriin kellertävänä?

Vierailija
18/20 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut kaksi viikkoa syönyt, eikä mitään vaikutusta. 

Vierailija
19/20 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt muutaman päivän käyttänyt IBS vaivaan ja on auttanut jo eka pvstä lähtien. Olen kyllä ottanut pari kapselia aamulla ja yhden illalla. Ei vielä ole kunnossa ärtymys kokonaan.

Vierailija
20/20 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös IBS, oireet laidasta laitaan. Löysään vatsaan on  Gelsectan satunnaisessa käytössä,  toimii kyllä. Toinen, myös kallis, valmiste on Thera Nordicin Rescue jauhe, sitä otetaan tyhjään vatsaan kuumaan veteen sekoitettuna  (kiehuvaan lisätään vähän kylmää) ja tämä tuote on päivittäin käytössä ja on ollut hyödyksi.