Lue keskustelun säännöt.
Täytyy lähtee imettää
Kommentit (4)
odottelen suppareifden kunnollisuutta ennenkuin herättelen miestä...
Rv jo 40+5 ja lähössä kait olen!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
puhkun tässä suppareita, rv 38+3, heh, saadaanko samaan aikaan??!!
lähtö tuli, mä lähden herättää miehen ja mennään hakemaan typyä synnärille!!!
imetyshetkiä sinne, kohta mäkin kun pulpautan tän kuopuksen maailmaan..