Lue keskustelun säännöt.
Musta tuntuu, et nykyaan nuoret murkkuikaiset pojat on tosi rumia! Hiukset ja vaattet oikeen korostaa suurimman osan honteluutta ja finneja.
Kommentit (2)
höpö höpö.
sitä paitsi tunnen komeitakin teinejä. just sellasia joista olisi itsekin teininä päiväunelmoinut...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
komeammilta kuin aikaisemmin. Jos vaikka vertailen omaan kouluaikaan niin kyllä nyt ovat komeampia ja varsinkin tyylikkäämpiä pukeutumisessa.