Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita?

Vierailija
23.12.2006 |

Olen rakastumassa toiseen mieheen... ärsyttää kun hän viettää joulua oman perheensä kanssa, ja minä omani... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautitte hetkistänne, mutta perhe menee ensiksi etusijalla ja perhejuhlat yhdessä... tapaatte sitten vaikka pyhien jälkeen. Kyllä sä kestät, on se kuiteskin aika kiva tunne kaivata jotain.

Vierailija
2/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahentaa vielä kun nään harvase yö hänestä ihania unia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmista tuntuu et tää alkaa olee sellanen suhde et omista eroaminen taitaa tulla ajankohtaiseksi...



ap

Vierailija
4/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankin on mahdollista. Kyllä on monet itkut itketty puolin ja toisn mutta se järjen ääni joskus sen tosiaan voi kuulla. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi