Lue keskustelun säännöt.
Onko muita?
23.12.2006 |
Olen rakastumassa toiseen mieheen... ärsyttää kun hän viettää joulua oman perheensä kanssa, ja minä omani... :(
Kommentit (4)
Pahentaa vielä kun nään harvase yö hänestä ihania unia :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
molemmista tuntuu et tää alkaa olee sellanen suhde et omista eroaminen taitaa tulla ajankohtaiseksi...
ap
tosiaankin on mahdollista. Kyllä on monet itkut itketty puolin ja toisn mutta se järjen ääni joskus sen tosiaan voi kuulla. Tsemppiä!
nautitte hetkistänne, mutta perhe menee ensiksi etusijalla ja perhejuhlat yhdessä... tapaatte sitten vaikka pyhien jälkeen. Kyllä sä kestät, on se kuiteskin aika kiva tunne kaivata jotain.