Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimikilpailu kissanpojille (2 kpl)

Vierailija
16.12.2006 |

Taloon on tulossa kaksi kissanpoikaa, mustavalkeita veljeksiä. nimiehdotuksia otetaan vastaan! Palkintona ehdottajille hyvä mieli ja kauniit kiitokset!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mozart ja Sibelius ;-))

Vierailija
2/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdotuksia:



Marre ja Peetu

Niilo ja Norre

Reetu ja Rolle

Maki ja Jaki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi Pilli ja Pulla kuulostaa tosi hyvälle, Pekka Töpöhäntää on tullu luettua muksuille..



- ap



Mutta lisää!

Vierailija
4/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ja Veikko

Kunto ja Kelpo

Uljas ja Armas

Vierailija
5/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Nämä tietenkin lempparinimet. Oikeat olisivat ylhäiset Albert ja Hemingway.

Vierailija
6/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkun maitopurkki... mutta vähän älykkäämpi... kahvipulla... äh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut hienostuneet nimet, jotka vääntyy mukaviksi taviskissan nimiksi. Komppaan siis Allu-Hemppa-tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan