Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlamenu vinkkejä?

Vierailija
19.03.2011 |

hei täytän pyöreitä ja ajattelin pitää pienet kekkerit (40 henkeä)... olen onnettoman surkea kokki.



Tarkoitus olisi laittaa jonkilainen kylmä, mutta runsas noutopöytä (salaattia, kalaa tms.) Mitä ihmettä osaisin tehdä, ihan perus fetasalaatti ei taida nyt ihan riittää? Käännynkö suoraan pitopalvelun puoleen... mitähän ne suunnilleen maksaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toasteja

rieskarullia (rieskaa, tuorejuustoa, omenaa, tillisilppua, graavilohta)

Kuoharia



pääruokana



Savulohta

perunanyyttejä

patonkia



vartaita



Pinaattikastike(sipulia, voita, pakastepinaattia, kermaa, kasvisliemikuutio, tillisilppua, suolaa)



kukkakaaliomenasalaattia ( kukkakaalia, omenaa, ranskankermaa, dijonsinappia, tillisilppua)

Pikkuporkkanoita (maustettuna hunajalla ja mintulla)

salaattia (kirsikkatomaattia, ruukkusalaattia, tuoretta ananasta, kurkkkua, punasipulia, oliivia) kastikkeena sitruunanmehu sokeroituna



Jälkkäriksi vaikka kakku



Vierailija
2/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, jäi tuo KYLMÄ huomioimatta:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihaillen katselen, kun joku tuosta vaan osaa suunitella noin herkullisen juhla-pöydän

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän