Lue keskustelun säännöt.
Juhlamenu vinkkejä?
19.03.2011 |
hei täytän pyöreitä ja ajattelin pitää pienet kekkerit (40 henkeä)... olen onnettoman surkea kokki.
Tarkoitus olisi laittaa jonkilainen kylmä, mutta runsas noutopöytä (salaattia, kalaa tms.) Mitä ihmettä osaisin tehdä, ihan perus fetasalaatti ei taida nyt ihan riittää? Käännynkö suoraan pitopalvelun puoleen... mitähän ne suunnilleen maksaa?
Kommentit (3)
anteeksi, jäi tuo KYLMÄ huomioimatta:O
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihaillen katselen, kun joku tuosta vaan osaa suunitella noin herkullisen juhla-pöydän
ap
Toasteja
rieskarullia (rieskaa, tuorejuustoa, omenaa, tillisilppua, graavilohta)
Kuoharia
pääruokana
Savulohta
perunanyyttejä
patonkia
vartaita
Pinaattikastike(sipulia, voita, pakastepinaattia, kermaa, kasvisliemikuutio, tillisilppua, suolaa)
kukkakaaliomenasalaattia ( kukkakaalia, omenaa, ranskankermaa, dijonsinappia, tillisilppua)
Pikkuporkkanoita (maustettuna hunajalla ja mintulla)
salaattia (kirsikkatomaattia, ruukkusalaattia, tuoretta ananasta, kurkkkua, punasipulia, oliivia) kastikkeena sitruunanmehu sokeroituna
Jälkkäriksi vaikka kakku