Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton virtsatulehdus ei parane antibiootilla - kokemusta?

Vierailija
04.05.2011 |

Labroissa näkyy, ei oireita, antibiootti ei purrut. Nyt aloitetaan taas uusi kuuri. Onko muilla kokemuksia? Kuinka pahaan kierteeseen olette joutuneet? Pelottaa tietysti, ettei vauva syntyisi ennenaikaisesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsiitti, niin virtsaviljely kertoo mikä pöpö virtsassa kasvaa ja mikä lääkeaine tehoaa.



Vierailija
2/2 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sattumalta löytyi kun muusta systä katsottiin pissanäyte. Eka kuuri ei tepsinyt, mutta onneksi antibiootin vaihto auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan