G: Missä asiassa olet ihan älyttömän huono?
Kommentit (11)
Lisäksi olen laiska ja aamu-uninen.
small-talkissa, voimistelussa, kukkien kasvatuksessa.
itseasiassa mulla ei ole suuntavaistoa ollenkaan
esim:
-laulamisessa
-kodin siistinä pitämisessä
-edustavuudessa
-vaativien taimien kasvatuksessa
-muiden huomioon ottamisessa
-päässälaskussa
-meikkaamisessa
-hyvässä maussa
-ruskeakielisyydessä
Näitähänlöytyy vaikka maailman loppuun. Onneksi muutama hyvä puoleni kompensoi noita huonoja.
Mulla on sellainen renttu-magneetti
ja kiusausten vastustamisessa.
lisäksi smalltalk takkuilee ja syvällinen keskustelu vielä pahemmin ja laulan ammuvainaan nuotilla mut ainoat jotka harmittaa on noi ensin mainitut
En osaa laulaa tai soittaa. En tunnista kappaleita, jos joku muu niitä soittaa. Osaan hyvin harvojen laulujen sanoja. En edes juurikaan kuuntele musiikkia.
Ei voi tajuta muita ihmisiä, ei kerta kaikkiaan voi.