Lue keskustelun säännöt.
Pikaista apua... Onko joulutähti myrkyllinen kissalle???
22.12.2006 |
Sain joulutähden (siis sen kasvin) lahjaksi ja äsken huomasin että kissa on syönyt sen lehtiä. Tietääkseni joulutähti on myrkyllinen kasvi mut mitenhän vaikuttaa kissaan? Täytyykö siis heittää kukka vai kasvi pihalle...
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muutenkin vaikuttaa normaalille. Hankalaa kyllä varjella kukkia täysin kissalta kun kiipeilee joka paikkaan yksin ollessaan.
ap
Sinne ei päässeet. Tai siis ei ainankaa onneks menneet.
Eiköhän kaikki ok jos ei mitään oireita ole tullu.
Meilläkin on tainnut kissa yöllä napostella joulutähteä, kun oli oksennellut. Nostin kukan sellaiseen paikkaan johon katti ei päse.
Ite varjelin aina ettei kissat päässy lähellekkään kukkaa ku meillä vielä kissoja oli.