Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkäs harrastukset sitten ovat oikeistolaisten?

Vierailija
18.05.2025 |

Vasemmistoletjusta tuli mieleen.

Itsellä tulee stereotyyppisesti mieleen sijoittaminen ja golf

Kommentit (13)

Vierailija
2/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdus, veneily, golf, tennis. Tämän lisäksi kuntosali ja pyöräily jollain uberkalliilla pyörällä.  Kaikki harrastuksia, jossa voi verkostoitua. Pönöttää jossain clubilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään kaikki urheilu ja ajattelua ja älyä kehittävät harrastukset. Kaikki perinteikäs, esimerkiksi baletti ja pianonsoitto. Myös talousymmärrystä kartuttavat taidot.

Itse olen äärioikeistolainen mies, joka harrastaa monia edellä mainituista asioista, ja mikä pahinta, nostelen painoja (red flag!), mutta silti tuon tuosta panen vasemmistolaisia naisia, jotka ovat sulaa vahaa käsissäni. Ei ne naisten sanat vaan teot! 

Vierailija
4/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kaikki urheilu ja ajattelua ja älyä kehittävät harrastukset. Kaikki perinteikäs, esimerkiksi baletti ja pianonsoitto. Myös talousymmärrystä kartuttavat taidot.

Itse olen äärioikeistolainen mies, joka harrastaa monia edellä mainituista asioista, ja mikä pahinta, nostelen painoja (red flag!), mutta silti tuon tuosta panen vasemmistolaisia naisia, jotka ovat sulaa vahaa käsissäni. Ei ne naisten sanat vaan teot! 

Minusta baletti ja piano ovat vasemmistolaisia harrastuksia. Vaatii voimakasta itsekuria. Ei tuo nopeaa hyötyä helposti. 

Vierailija
5/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilusta kuntosali, triathlon, golf ja tennis. Muista harrastuksista shakki ja strategiapelit, instrumentin soittaminen ja korkeakulttuuri.

Vierailija
6/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purjehdus, veneily, golf, tennis. Tämän lisäksi kuntosali ja pyöräily jollain uberkalliilla pyörällä.  Kaikki harrastuksia, jossa voi verkostoitua. Pönöttää jossain clubilla. 

Omasta puolesta voin sanoa, että tuolta listalta purjehdus ja pönötys pois ja tilalle suunnistus, hiihto ja mökkeily - niin ja pyöräkin on tosi vanha, tosin uusimista olen harkinnut, tuskin sijoitan siihen tonnia enempää. Ostan yleensä niin hyvän, että pärjää pidempään, mutta en ökyile

Vierailija
7/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän shakin ja strategiapelit ehdottomasti vasemmistolaisiksi. Johtunee siitä, että yliopistoaikoina vasemmistoälyköt istui illat niitä pelaamassa.

Myös ajattelua vaativat lajit sopivat mielestäni enemmän vasemmistolaisille. Johtunee siitä, että kasvoin oikeistolaisessa ympäristössä, jossa ei todellakaan harrastettu kirjallisuutta tai klassista musiikkia ja vasta yliopistossa tutustuin ns. älykköihin.

Vierailija
8/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partio ja Martat. Kommareilla oli omaa partiotoimintaa jotain pioneereja, opettelikohan ne siellä siltojen räjäyttelyä ja muita sabotaaseja.

Vierailija
9/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partio ja Martat. Kommareilla oli omaa partiotoimintaa jotain pioneereja, opettelikohan ne siellä siltojen räjäyttelyä ja muita sabotaaseja.

Tietenkin opettelimme. Mutta hyvinvointiyhteiskunta jonka vasemmisto on suomeen luonut  esti sitten lopulta sen  osaamisen käytön. Nyt ollaan taas matkalla sellaiseen äärimmäisenoikeistolaiseen maailmaan suomessa, että noillekin osaamisille voi tulla käyttöä. Venäjältä varmasti riittää kalustoa jottei tarvitse  lannotteiden kanssa leikkiä kuin joku perskepu.

Vierailija
10/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus. 

Vierailija
11/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesporukoissa hengailu ja saunominen.

Vierailija
12/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän selkänahasta voittojen repiminen, muiden työllä rikastuminen, perusoikeuksien polkeminen.

Vierailija
13/13 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, ammunta, kamppailulajit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi