Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tää pitää paikkaansa?

Vierailija
15.12.2006 |

Järjestääkö kenenkään työnantaja kahdet pikkujoulut, viikon välein? Mies oli viime perjantaina firman pikkujouluissa ja nyt lähti taas, kuulemma pikkujouluihin. Mä en tajuu..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työntekijä kuuluu useampaan tiimiin (niin kuin monesti kuuluukin ja itsekin kuulun), luonnollisesti eri tiimit järjestävät pikkujouluja.

Vierailija
2/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta en ymmärrä, miksi tulet sitä meiltä tiedustelemaan. Ehkä miehesi olisi osannut antaa sinulle kattavamman selvityksen tästä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää olis totta, olisit varmasti kysellyt asiasta mieheltäs.

Vierailija
4/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin puhutaan siitä, kenen kanssa mennään ja minne.

Vierailija
5/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään, mutta sitten menee pikkujouluihin. Minua vaan mietityttää, kun niistä viime viikon pikkujouluista tiesi jo kertoa marraskuun alussa ja tänään vasta näistä toisista. En tiedä, mitä ajatella, ei ole mitään syytä epäillä, että mies valehtelisi, mutta oli käynyt ostamassa uuden paidankin tänään ja oli jotenkin outo. Tai sitten vaan ajattelen niin.

Vierailija
6/6 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mikset kysynyt sitä, että onko tämä pikkujoulu kenties eri tiimin kuin se viimeviikkoinen.. En ymmärrä, miten maltoit olla kysymättä, kerran selvästi mieltäsi painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän