Lue keskustelun säännöt.
Nyt kun täällä on näin " voiko opelle/tarhantädille antaa alkoholia lahjaksi" - avauksia niin tuli mieleen...
15.12.2006 |
Ajatteletteko te olenkaan, että sen lahjanhan antaa se teidän LAPSI? Onko teistä kivaajatus, että lapsi antaa alkoholia?
Kommentit (2)
Jos tarhatäti uskoo että lapsi ostaa sen kynttilän/kukan/suklaan tai minkä tahansa, niin sitten varmaan uskoo joulupukkeihinkin :) meilläkin lahjan ostan MINÄ, ja se olen MINÄ joka kiitän tarhatätejä hyvästä hoidosta sun muusta, ei lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lahjaksi laatu viiniä kiitokseksi lapseni hyvästä hoidosta. Osoitan näin siis kiitollisuutta ja tyytyväisyyttäni henkilökuntaan lapseni ryhmässä.