Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien tyyliin blogista tuli mieleen...

Vierailija
26.08.2010 |

Kiva blogi ja kivoja vaatteita ja kiva kirjoittaja varmaan.

Mutta, pikkuseikka iski silmään tälläsellä vanhalla kyylällä :)

Kuvissa väistämättä häiritsi(näinkö oikein)harmaa muovimattolattia(!!!???). Siis sellainen perus kaupunginvuokrakämpän elähtänyt lattia...

Siitä sitten mieleeni tuli, että voiko olla noin, että shoppaillaan hulluna vaatteita lapsille jotka kuitenkaan eivät niitä tarvitsisi ja sitten asutaan niin.

Kun nykyään tuntuu, että joidenkin elämä pyörii materian ympärillä niin tiiviisti...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ollut vuokrakämpässä asuessa mitään aikomusta lattiaremonttia tehdä, vaikka oli karmea harmaa muovimatto. Tiesimme, että siinä asuttaisiin max. kaksi vuotta.

Vierailija
2/11 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asuvat vuokralla eikä siksi ole intressejä laittaa rahaa esim. lattioihin. Huonekaluilla ja tekstiileilläkin kodista saa kivan ja isoilla matoilla voi rumaa lattiaa peittää. Ja ainakin minun mielestäni heillä on ihan kaunista ja kodikasta. Varmaan löytyy vanhemmista postauksista juttua esim. lastenhuoneesta. Kaikkia ei tietysti lastenvaatteet yhtä paljon kiinnosta mutta valitsen itsekin mieluummin kivat ja laadukkaat vaatteet lapsille kuin hienon lattian. Lattia on parhaassakin tapauksessa vain kaunis mutta esim. laadukas ja kaunis ulkoulupuku pitää lapsen lämpimänä ulkoillessa. Yksi suosikkeblogeistani joka tapauksessa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää ja tuntuu jalan alla miellyttäävältä ja on helppo puhdistaa. Oli pakko sanoa;)

Lattia on parhaassakin tapauksessa vain kaunis mutta esim. laadukas ja kaunis ulkoulupuku pitää lapsen lämpimänä ulkoillessa.

Lattia voi olla parhaimmilaan "vain kaunis". Kyllä laadukas lattia voi myös TUNTUA paljaalla jalalla hyvältä ;) Laadukas lattia myös kestää ja lattiamateriaalin valinta vaikuttaa puhtaanapitoon jne.

Vierailija
4/11 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitäkin arvostaa.

Enää tänä päivänä omistusasunto ei ole kaikille itseisarvo. Itse asiassa on trendikästä asua vuokralla ja laittaa rahansa muuhun. Mahtavaa, että niin voi ihan vapaasti tehdä eikä ole pakko ottaa megalainaa ja maksaa omaa asuntoa.



Muovimatto on yksi materiaali muiden joukossa ja kun lapset ovat pieniä, erittäin käytännöllinenkin. Vuokra-asuntoon ei juuri kyllä tee mieli mitään muuta laittaakaan.



Vierailija
5/11 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäs jos joillakin olisi ihan OMISTUSasunnossaan muovimattoa..ajatella.



Esim.kavereilla on 400t omakotitalo jota vähitellen remontoivat tärkeysjärjestyksessä. Siinä nyt paljoa eloa haittaa jos kodinhoitohuoneessa on harmaa muovimatto:D

Vierailija
6/11 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuivat vuokralla tai eivät, niin kai sitä saa rahansa laittaa siihen mihin haluaa. Muovimatto on materiaali toisten joukossa, itse asiassa hyvinkin mukava ja käytännöllinen vaikkei juuri nyt olekaan suuremmin trendikästä. Suomessa etenkin vallitsee ajattelu että asumiseen panostaminen on jotenkin hyväksyttävämpää kuin vaatetukseen ja muuhun ulkonäköön. Ja kyllähän sen katukuvassa näkeekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl meil kaikkissa huoneissa muovimatto sään vaihdelessa on kyllä joistakin kohtaan tosiliukas.Kun ei ole vara laittaa parkettia tai laminaattia.

Vierailija
8/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki halua asua omassa asunnossa.

Ei kaikki arvosta tammiparkettia.

Jokainen laittaa rahansa mihin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattia on parhaassakin tapauksessa vain kaunis mutta esim. laadukas ja kaunis ulkoulupuku pitää lapsen lämpimänä ulkoillessa.

Lattia voi olla parhaimmilaan "vain kaunis". Kyllä laadukas lattia voi myös TUNTUA paljaalla jalalla hyvältä ;) Laadukas lattia myös kestää ja lattiamateriaalin valinta vaikuttaa puhtaanapitoon jne.

Vierailija
10/11 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiättekö, mulla on ikävä meidän vanhan talon muovimattoa! Hitsit kun se oli niin helppo pitää puhtaana, ei ollu liika liukas.... jokainen nesteläiskä ei loistanut niinkuin loistaa laminaatissa...

Jokainen taaplaa tyylillään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat vuokralla? Muistaakseni ovat jostain Itä-Suomesta, jossa asunnot eivät ole kovinkaan kalliita ruuhka Suomeen verrattuina. Tietty jokainen saa asua miten haluaa.



Minustakin kiva blogi, olen seurannut silloin tällöin jo vauva lehden ajalta. Perheestä saa kaikin puolin tasapainoisen kuvan. Blogisti Miia vaikuttaa symppikseltä ja mitään ärsyttävää tai rasittavaa en tässä blogissa ole huomannut. Mitä nyt paljon lastenvaatteita, mutta niin kai kaikilla lukijoillakin itseni mukaan lukien. Kyseessä kuitenkin lastenvaate blogi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän