Lue keskustelun säännöt.
Miljonääriäidit-ohjelman Nina: Suomessa olisin varmaan huonoin äiti
03.09.2010 |
Kommentit (4)
Kotiapulainen tekee kaikki kotityöt, autokuski kuskaa lapsia harrastuksiin jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kotiapulainen tekee kaikki kotityöt, autokuski kuskaa lapsia harrastuksiin jne.
tehdä! Ei kai raataminen tee kenestäkään parempaa ihmistä. Sitä mä vaan mietin tuota mainosta katsoessa, että jos mulla olisi muutama milli tilillä, niin tekisin varmaankin jotakin vapaaehtoistyötä lasten parissa. Kyllästyisin nopsaan kokkareilla heilumiseen ja tuo vapaaehtoistyö on haave ollut jo pitkään.
tämä Nina on ilmeisesti juuri se leskeksi jäänyt mijonääriäiti. Pienet kaksosetkin.
Mitkä mahtaa olla tunnelmat äidillä kun ohjelma alkaa pyöriä, nyt kun miestä ei enää ole.