Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa kutkutusta :)
21.08.2010 |
Olen pikkuisen ihastunut, hihi. Ihanaa miettiä miltä tuntui, kun mies katsoa silmiin, hymyili ja sai mut kääntämään katseeni. Raastavaa odottaa, että puhelin soisi... huoh. Toivottavasti tästä poikii se rakkaus, joka kantaa.
Kommentit (5)
toivotaan parasta ja onnea ja menestystä :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On se vaan niin ihanaa, tuntee itsensä ihan teiniksi kun täpinöissään odottaa pienintäkin yhteyden ottoa!
Jännää, kuinka se katse sen tekee, niin se vaan on :)
On se vaan niin ihanaa, tuntee itsensä ihan teiniksi kun täpinöissään odottaa pienintäkin yhteyden ottoa!
Sitä miettii kaiken aikaa, että mitä se tekee/ajattelee/haluaa/aikoo... vasta muutamia kertoja tavattu.
ap
muistan tunteen, vaikka en sitä ole aikoihin kokenut.