Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaakelimaaleista??

Vierailija
31.07.2009 |

Aion maalata keittiöni vanhat laatat, olen löytänyt Ronseal- sekä Plasti-kote nimiset maalit. Kokemuksia, vinkkejä?? Muita maaleja? Kumpi on kätevämpi, halvempi?



Kiitos!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen miettinyt samaa ja nostan ylemmäs, jos löytyisi joku jolla tietoa + taitoa.

Vierailija
2/6 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin ap:lla. Keittiön kaakelien väri kyllästyttää.





Jostain luin tai kuulin, että huolellisen pesun jälkeen kaakelit tulee vielä pyyhkiä jollakin aineella viimeisimmänkin rasvahipun poistamiseksi.



Aine ei ollut tärpätti mutta joku vastaava....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkaisuainetta sisältävällä pesuaineella tai esim. soodalla.



ap

Vierailija
4/6 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalasivat vessan kaakelit tuollaisella maalilla, ainakin näytti erittäin hyvältä. En tiedä sitten ajan kanssa miten kestää ja käyttäytyy mutta uutsena oli tosi hyvän näköinen.

Vierailija
5/6 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme maalanneet sekä pikkuvessan, kuraeteisen sekä suihkukopin seinät ja olen todella tyytyväinen tulokseen! Kaamea boordikaakeli saatiin piiloon ja maali ei ole hilseillyt lainkaan edes suihkun kohdalla. Ja remontista on siis jo aikaa.. Vaahtomuovitela sopi tähän työhön mielestäni parhaiten, mutta maalikaupasta saat varmasti parhaat ohjeet.

Vierailija
6/6 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tietää,että maali pysyy myös kosteissa tiloissa, eiköhän se silloin keittiössäkin ole mainio ratkaisu, ei kun maalikauppaan, hih =)



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi