Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun miehen!! ;((

Vierailija
19.10.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sinkkuna viimeiset 3 vuotta

Vierailija
2/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin enää osaisin käyttää vai onko se samanlaista kuin pyörällä ajo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään...ap

Vierailija
4/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt oisin valmis suhteeseen.

Vierailija
5/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain ole tilaisuutta ylipäätään edes tavata ketään hemmetin urpoa.

Vierailija
6/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ole ketään missään, miehet on painunu maanalle...Toista se oli 20v...

Olen ihan normi, elämä kunnossa, ulkonäkökin pitäis olla kunnossa mutta kukaan ei halua missään edes tietää nimeä... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 6 vuotta "sinkkuillut"

Vierailija
8/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies. Suhteellisen harmiton ja huoleton tapaus, tyytyy makaamaan hiljaa sohvalla jos saa kaukosäätimen käteen ja ruokapalvelu pelaa. Ei osaa korjata, ei siivota, ei seurustella saati sekstailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kaksi vuotta ollut sinkkuna ja nyt voisi olla voimia edes ylipäätään yrittää tutustua kehenkään. Niinpä laitoin profiilin treffipalstalle ja yhdet tärskytkin on jo käyty :)



Ihan ok tyyppi, mutta eipä kolahtanut

Vierailija
10/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kaksi vuotta ollut sinkkuna ja nyt voisi olla voimia edes ylipäätään yrittää tutustua kehenkään. Niinpä laitoin profiilin treffipalstalle ja yhdet tärskytkin on jo käyty :) Ihan ok tyyppi, mutta eipä kolahtanut

Olenhan mäkin nettimiehet testannut ja suurin osa niistä on juuri noita hyviä / ihan ok -tyyppejä, mutta jotka eivät vaan kolahda. Loput onkin sitten niitä mörköjä, joita ei saisi päästää vapaalla jalalla kulkemaankaan ;D.

t. se toinen kuusivuotinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut viisi vuotta sinkkuna ja jos en saa sellaista kun mitä omat kriteerini ovat, niin en ota ketään. Oikeasti, pärjään yksin lasteni kanssa ja jos jonkun miehen tähän otan, niin hänen tarvitsee olla lasteni ja minun arvoinen :).



Sen sanon, että kovasti kaipaisin ns. kilttiä miestä, joka osaisi kuitenkin ottaa punkassa tarvittaessa ohjat käteensä :). Viime vkl olin baanalla pitkästä aikaa ja sain läheisyyttä yhdeltä aivan ihanalta mieheltä. On sellainen olo kuin olisi saanut :), vaikka en suostunutkaan antamaan :D. Voih, mikä mies se oli. Jaksoi paijata, pitää kainalossa, silittää, kehua...ja millaiset otteet tällä miehellä oli. Saa nähdä, tapaammeko enää, mutta tämä kuitenkin osoitti, että sellainen miestyyppi on olemassa jota haen :)



Muistakaa, että mielummin yksin kun huonossa suhteessa. Kun on kerran eronnut, ei taatusti kannata ottaa huonoa miestä siihen tilalle.

Vierailija
12/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies. Suhteellisen harmiton ja huoleton tapaus, tyytyy makaamaan hiljaa sohvalla jos saa kaukosäätimen käteen ja ruokapalvelu pelaa. Ei osaa korjata, ei siivota, ei seurustella saati sekstailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kanssa erossa reilut 6,5v ja jotain seurustelusuhteitakin on ollut,mutta jos lapset ei ole ongelma niin sitten puhuminen on

Missä kaikki kunnolliset ja asioista keskustelevat miehet luuraa?Vai ovatko kaikki kunnolliset miehet muka varattuja??

Vierailija
14/19 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mamun, asuisikohan se talven meidän lämmittämättömällä mökillä ja kävisi välillä kotona hoitelemassa siivouksen, silityksen, puutarhan jne sekä tietty minut. Kiva kun olisi vaikka espanjan kielinen niin opettaisi samalla jonkun kivan kielen.



Täytyy myöntää että ihan kaikki ei kelpaa, eikä varsinkaan elätti oli siteen mamu tai supisuomalainen.



se ensimmäinen kuusi vuotinen

Vierailija
16/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo vastaan tullut "jalat alta vievää", tietyt kriteerit täyttävää miestä... enemmän tai vähemmän aktiivisesti oon katellut kolmisen vuotta. Mun ongelmani lienee se, etten oikein osaa päättää, kaipaanko miestä vaiko en - elämä on oikein hyvää ilman ukkoakin. Keskustelutaitoinen, harvakseltaan tavattu upea fuckbuddy vois olla just se, mikä täyttäis kaikki mun tarpeet (kirjaimellisesti...!), mutta kun ei sellaistakaan oo löytynyt...



Ihan "kelvollisia" miehiä oon tavannut, muttei sitä unelmien prinssiä näy tai kuulu. Ja komppaan jota kuta aiempaa kirjoittajaa; huonoa ei kannata ottaa, varsinkin on jo yhden eron läpi käynyt.



Tsemppiä meille ihanille yh-äideille :)

Vierailija
17/19 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoava, mukava mies. Tänä aamuna kypsyttää taas niin kovin. Se osaa laittaa ruokaa, mutta kovin pienellä repertuaarilla. Hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta. MUTTA MUTTA, aamuisin se on ihan hömelö. Joka aamu mä vannon eroavani. Se seisoo keskellä makkaria ja pohtii, että missä lapsen sukkahuosut on. Sitten se lukee lehteä tai laittaa tukkaansa, kun pitäisi olla jo menossa. Opettaa lapsensakin tuollaiseksi vehtaajaksi.

Sängyssä se on hyvä.

Vierailija
18/19 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana paketissa kaksi lasta 11v ja 8v, niin itsellä ikää 38v.

Mutta tohtiiko teidän kaksjalkaisten kanssa enää mihinkään vakavampaan käydä :-)

Vierailija
19/19 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan