Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?

Vierailija
13.02.2008 |

Hain tänään taaperoni hoidosta. Oli kylmä tuulinen ilma. Kotona huomasin että muksulla ei ole haalarin alla pitkää paitaa vaan t-paita. Kädet ihan kylmät.

Mitä mieltä olette nykyään yleensäkin lastenhoitotasosta?

Kuulisin myös plussia ja miinuksia perhepäivähoidosta ja tarhasta.



Kiitos:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi