Lue keskustelun säännöt.
Iloinen talo -elokuva, Oletko nähnyt?
30.01.2008 |
Näin joku viikko sitten ja on jäänyt ikuisesti mieleen se tuska, mikä elokuvan lapsilla oli... ;(
Kommentit (2)
Suosittelen katsomaan, oli hyvä elokuva, mutta niin itkettävä. t ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuli niin elävästi oma lapsuus mieleen, vaikka meillä ei ihan noin pahasti asiat olleet raiteiltaan.