Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iloinen talo -elokuva, Oletko nähnyt?

Vierailija
30.01.2008 |

Näin joku viikko sitten ja on jäänyt ikuisesti mieleen se tuska, mikä elokuvan lapsilla oli... ;(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin elävästi oma lapsuus mieleen, vaikka meillä ei ihan noin pahasti asiat olleet raiteiltaan.



Vierailija
2/2 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katsomaan, oli hyvä elokuva, mutta niin itkettävä. t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän