Koko elämäni aikana olen vienyt biojätteeseen vain kuolleet viherkasvit
Kommentit (51)
Minä en ole vienyt sitäkään vertaa..
Biojätteen kerääminenhän on kaikkein helpoin asia kierrätyksessä. Ei vaadi mitään huuhtelua tai erottelua tai muuta vaivannäköä.
Viher roskikseen heitän kaikki vanhoista pattereista alkaen ,siinä ituhipeille .t.hutisalo
Minäpä en vie mitään biojätteeseen koska taloyhtiöllä ei ole biojäteroskista. Kaikki menee poltettaviin.
Minä laitan biojätteeseen vain metallijättteet, kostoksi yhteiskunnalle
Ei mulla vaan viherkasvit kuole. Hyvin voivat.
Mihin olet laittanut kahvin ja teen jätteet, ethän vaan rottien ruuaksi vessanpönttöön? Ja hedelmien kuoret ym.?
Vierailija kirjoitti:
Biojätteen kerääminenhän on kaikkein helpoin asia kierrätyksessä. Ei vaadi mitään huuhtelua tai erottelua tai muuta vaivannäköä.
Biojäte on ällöttävää. Yritän sitä kierrättää, mutta se kukkii aina hometta, matoja ja kärpäsiä, ennen kuin saan aikaiseksi viedä ulos talosta. Sekajätteen mukana se lähtisi nopeasti, koska sitä täytyy kuitenkin viedä melkein joka päivä.
Klpojkli kirjoitti:
Minä laitan biojätteeseen vain metallijättteet, kostoksi yhteiskunnalle
Välillä unohdan, kuinka säälittävää porukkaa tälläkin palstalla roikkuu...
Eikö ne kuolleet kasvit voi nakata metsään? Sinnehän kuolee kaikenmaailman kasveja ja puita kaiken aikaa.
Vien ekojätteet pellolle, alaa torpan ympärillä pari hehtaaria, typerästi ajattelen että saa pupujussi syödä talven aikana, niin ei tarvitse jyystää istuttamaani omenapuuta. Se on järsitty jo 3-4 kertaa nilelle, ja silti se vain puskee joka kesä uutta vesaa. Alkaa jo säälittää sen sitkeys, joka palkitaan aina samalla julmalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biojäte on ällöttävää. Yritän sitä kierrättää, mutta se kukkii aina hometta, matoja ja kärpäsiä, ennen kuin saan aikaiseksi viedä ulos talosta. Sekajätteen mukana se lähtisi nopeasti, koska sitä täytyy kuitenkin viedä melkein joka päivä.
Täytyyhän biojätekin viedä joka toinen päivä. Oletko katsonut minkä kokoisia biojätepussit ovat? Ei niihin mahdu enempää kuin kahden päivän biojätteet.
No, jonkun pitää olla älykkyysjakauman alapäässäkin. Ei kateeksi kyllä käy.
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet laittanut kahvin ja teen jätteet, ethän vaan rottien ruuaksi vessanpönttöön? Ja hedelmien kuoret ym.?
No vaikkapa sekajätteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän biojätekin viedä joka toinen päivä. Oletko katsonut minkä kokoisia biojätepussit ovat? Ei niihin mahdu enempää kuin kahden päivän biojätteet.
No meillä kyllä mahtuisi yhteen pussiin parin viikon biojätteet, en mitenkään saisi pussia täyteen kahdessa päivässä, tai ehkä jos olisi joku 10 hengen suurperhe.
Itse vien kuolleet kukat ym kasvit metsään
Nimimerkki Metsän kukkia.
Nyt tantat jotka pesee maitopurkkeja kuumalla vedellä saa halvauksen😆😂