Lue keskustelun säännöt.
ystävästä tullut todella rasittva lapsen myötä
30.12.2007 |
kehuu miten hän on hyvä äiti ja jaksaa tehdä kaikkea ja silittää joka ikisen pyykin. hänellä 1 lapsi ja minulla 2 alle 2v lasta. selittää miten hän on niin positiivinen kun hänelle on annettu jotain niin ihanaa kun oma suloinen lapsi. kun puhuu itsestään sanoo aina meillä
meillä on ahkera äiti joka silittää kaiken
meillä kasvetaan yläkäyrillä
meillä sitä ja meillä tätä.
en ymmärrä miten jokin voi muuttua noin ärsyttäväksi lapsenmyötä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla