Olitko palstalla silloin, kun tänne tuli heti tieto ternimaitokapseli Petteri Jussilan kuolemasta?
Muistaako kukaan, oli todellakin tosiaikaista uutisointia.
Kommentit (32)
Vieläkin miehen kanssa joskus ihmetellään, kuka oli sen ketjun alkuunpanija...
sen haudan näen usein Kalevankankaan hautausmaalla. Siellä on paljon kynttilöitä esim. jouluna.
Naapuri? Onko kauhean monimutkaista ajatella
Ternimaitokapseli Petteri Jussila?
On silläkin ollut arvonimi.
En lue juorupalstoja enkä iltapäivälehtiä, ainoastaan nuo ternimaitokapselit olivat tuttu asia.
itsekin silloin palstalla. Aika käsittämätön uutinen kaiken kaikkiaan eli kuka tiedon vuoti.
Myös tsunamiuutisointia tuli täältä seurailtua. Käynkin täällä usein vaan sen takia, että pysyn ajantasalla.
sen jälkeen olen aina ollut sitä mieltä, että eipä tässä enää paljon lehtiä tarvii lukea ja uutisia kattoa, kun kaikki löytyy täältä av:lta reaali ajassa!
Serkku ei millään uskonut, että tieto pitäisi paikkansa. Vasta, kun lehdistä luki saman asian seuraavana päivänä, suostui uskomaan, että tältäkin palstalta voi oikeasti kuulla reaaliaikaisia uutisia...
sähköinen viestintä on ihmeellistä.
Sitten jopa textasin miehelleni, että se ternimaitokapselimies on muka hukkunu nässyyn just ;)
Rauha Petterille!
en kyllä kutsuisi edesmennyttä Petteriä ternimaitokapseliksi!
Aina ajattelen että naapurin Mervi Tapola siellä palstaili kun niin äkkiä tiedettiin.
olin. mut en kyllä ole seurannut juttua, enkä tiedä taustoja. jotkut uutiset on yllättävän paikallisia, joita ei tavalliset lehdet julkaise ja keltaista lehdistöä en niin seuraa. tää oli kait tampereen seudulla. vastaavasti siellä samalla suunnalla oli orivedellä joku nainen löytynyt metsästä ja on tunnistamatta. täällä itä-suomessa sitä ei ole päivittäin ilmestyvissä lehdissä julkaistu ollenkaan. tai en ainakaan ole huomannut, kun taas kaikki aamulehden lukijat varmaan tuntee tapauksen.
sinänsä osoitus suureen ihmisjoukkoon sisältyvästä tietomäärästä, kun av on nopeampi kanava kuin viralliset tiedotuskanavat.
itse saan tietää netistä ja av:lta paljon asioita. esim. wtc-iskuista kuulin ensimmäistä kertaa naikkareiden sivuilta. sillä hetkellä oli muistaakseni vasta kaksi lentokonetta törmännyt. olin tuolloin opiskelija ja harjoitustöitä tehdessä selailin aina välillä naikkaripalstaa, kun olin myös menossa naimisiin.
myönnän, et käyn av:lla saadakseni tietää, jos jotain on tapahtunut.
että näin monet ovat olleet palstalla ainakin neljä vuotta! Itse vierailin ensimmäisen kerran täällä reilut viisi vuotta sitten vauvaa odotellessa, nyt käyn satunnaisesti. PJ:n hukkuessa olin lomareissulla ja luin uutisen vasta lööpeistä (Parolan panssarimuseon kahviossa).
En tosin ollut kovin tarkkaan perehtynyt tähän tapaus Jussilaan tuota uutista ennen.
mutta luin täältä ekana wtc-iskusta. Ja oon käynyt täällä ekan kerran jo yli yhdeksän vuotta sitten.
Olin ja usein mietin kukakohan tuon tiedon tänne laittoi...Ikuinen mysteeri?
En eka uskonut todeksi. Jotenki niin surullinen juttu edelleenkin.