Olitko palstalla silloin, kun tänne tuli heti tieto ternimaitokapseli Petteri Jussilan kuolemasta?
Muistaako kukaan, oli todellakin tosiaikaista uutisointia.
Kommentit (32)
Paikkakunta taisi olla Koria mihin olivat menossa jos muistan oikein eli tuskinpa oli Mervi.
Vierailija:
Aina ajattelen että naapurin Mervi Tapola siellä palstaili kun niin äkkiä tiedettiin.
Todella saalittävää :) Ihan alkoi nolottamaan, kun joku mainitsi, että siitä on jo 4v. aikaa. Niin kauan siis täällä " roikkunut" , sillä se olis sitä alkuaikaa...
väitti ettei se voi pitää paikkansa vaan kyseessä on joku väärennetty lehti tai virus.
..just tänään ajattelin sitä ketjua..!! Ja minäkin mietin just sitä, että kukahan se oli, joka tiesi siitä uutisesta kertoa..
Mutta vastatakseni kysymykseen: en muista olinko just silloin palstalla, mutta luin kyllä ainakin jälkikäteen sen viestiketjun.
olleen jonkun pelastusviranomaisen puoliso, ukko tekstannut rouvalleen järveltä, ja rouva välittömästi tuli kajauttamaan sen vauva-palstalle!
Vierailija:
Matti ja Mervi olivat hukkumisen aikaan autossa matkalla johonkin ravintolaan jossa heillä oli esiintyminen
Paikkakunta taisi olla Koria mihin olivat menossa jos muistan oikein eli tuskinpa oli Mervi.
Olen käynyt täällä harvakseltaan vuosia, mutta en tuolloin. Välillä on mennyt kuukausia ilman av-palstaa, välillä käyn päivittäin.
Onko siitä jo tosiaan noin kauan =) Eihän mulla oo ku 2v lapsi...
Olin kaupassa Lielahdessa kun kuului monen hälytysajoneuvon ulinaa, ja vasta n. tunnin päästä kotona luin uutiset, jotka oli juuri tänne laitettu. Eli oli sentään jo nostettu vedestä ennen kuin av:n uutistoimisto tiedotti asiasta.
Usein vaan lueskelen, mutta viime aikona olen ryhtynyt kommentoimaankin. Luin täältä Jokelan koulusurmista, olikohan sekin uutisoitu täällä ennen tiedotusvälineitä?