Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko palstalla silloin, kun tänne tuli heti tieto ternimaitokapseli Petteri Jussilan kuolemasta?

Vierailija
13.02.2008 |

Muistaako kukaan, oli todellakin tosiaikaista uutisointia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaan lueskelen, mutta viime aikona olen ryhtynyt kommentoimaankin. Luin täältä Jokelan koulusurmista, olikohan sekin uutisoitu täällä ennen tiedotusvälineitä?

Vierailija
22/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunta taisi olla Koria mihin olivat menossa jos muistan oikein eli tuskinpa oli Mervi.

Vierailija:


Aina ajattelen että naapurin Mervi Tapola siellä palstaili kun niin äkkiä tiedettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella saalittävää :) Ihan alkoi nolottamaan, kun joku mainitsi, että siitä on jo 4v. aikaa. Niin kauan siis täällä " roikkunut" , sillä se olis sitä alkuaikaa...

Vierailija
24/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti ettei se voi pitää paikkansa vaan kyseessä on joku väärennetty lehti tai virus.

Vierailija
25/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..just tänään ajattelin sitä ketjua..!! Ja minäkin mietin just sitä, että kukahan se oli, joka tiesi siitä uutisesta kertoa..



Mutta vastatakseni kysymykseen: en muista olinko just silloin palstalla, mutta luin kyllä ainakin jälkikäteen sen viestiketjun.

Vierailija
26/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleen jonkun pelastusviranomaisen puoliso, ukko tekstannut rouvalleen järveltä, ja rouva välittömästi tuli kajauttamaan sen vauva-palstalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Matti ja Mervi olivat hukkumisen aikaan autossa matkalla johonkin ravintolaan jossa heillä oli esiintyminen

Paikkakunta taisi olla Koria mihin olivat menossa jos muistan oikein eli tuskinpa oli Mervi.

Vierailija
28/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä harvakseltaan vuosia, mutta en tuolloin. Välillä on mennyt kuukausia ilman av-palstaa, välillä käyn päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivälehtien sivuille.

Vierailija
30/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä jo tosiaan noin kauan =) Eihän mulla oo ku 2v lapsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa Lielahdessa kun kuului monen hälytysajoneuvon ulinaa, ja vasta n. tunnin päästä kotona luin uutiset, jotka oli juuri tänne laitettu. Eli oli sentään jo nostettu vedestä ennen kuin av:n uutistoimisto tiedotti asiasta.

Vierailija
32/32 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En