Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli Selviytyjä-tytöt lihoneet siten Guatemalasta palattuaan!!!

Vierailija
02.07.2007 |

En meinannut noista pulleroista aluksi edes tunnistaa, kumpi on kumpi!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa käy anorektikoille.

Vierailija
2/2 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat järkyttävää katseltavaa viimeisissä jaksoissa törröttävine luineen. Oli sitten julkistamistilaisuudessa oikein kauniita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan