Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parasta mitä voit lapsellesi antaa, on sisko tai veli. :)

Vierailija
07.07.2007 |

yhdytkö tähän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin lapsettomuudesta kärsivä yhden lapsen äiti, jolla ei tule olemaan mahdollisuutta tähän.

Vierailija
2/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja he ovat kuin paita ja peppu, riitelevätkin mutta sitten taas rakastetaan niin kovasti.



olisi kauheaa jos olisi vain yksi yksinäinen lapsi.



parasta on se että on sisaria, minulla 2 ja yhteydessä päivittäin.



eli yhdyn tähän koko sydämestäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asia ei näin ole, olen itse ollut ainoa lapsi 12vuotta ja elin ihanan ja turvallisen lapsuuden.

Ei se toinen lapsi onnea takaa, kyllä ne asiat lähtee muualta!

Vierailija
4/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi tekee sisaruksella, jos vanhemman ryyppäävät, hakkaavat ja laiminlyövät lapsia kaikin tavoin?

Vierailija
5/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo ainakaan mitenkään hyvät välit sisareeni. veikkaanpa että olisi ollut helpompaa ilman.

Vierailija
6/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ensin tulee turvallisuus, rakastava koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Itsellä kaksi sisarusta, jotka vihaavat minua. Vanhempien kuoltua välit katkesivat sitten lopullisesti.

Vierailija
8/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksia. Ei se lapsen luonnetta tai käyttäytymistä muuta niinkuin jotkut älypäät väittää, mutta tiettyä turvallisuutta ja seuraa kuitenkin sisaruksista saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olisi parempi olla se ainoa lapsi jotta henkiset ja taloudelliset resurssit riittävät antamaan lapselle hyvän ja turvallisen lapsuuden. Sisarus ei voi korvata vanhempien rakkautta. Minulla on sisko ja veli mutta vanhempamme eivät meistä välittäneet ja meitä hakattiin. Käännyimme myös toisiamme vastaan ja koin aina, että parempi kun ei noitakaan (siskoa ja veljeä) olis ollenkaan kun ne teki kaikesta vielä vaikeampaa. Ensin sai turpaansa isältä, sen jälkeen sisko varasti kaikki vaatteet ja tavarat ja lopulta sitten senkin kanssa oltiin tukkanuottasilla. Ärsyttävää veljeä piti aina raahata mukana joka paikkaan jos joskus sai jonnekin lähteä jne. Itse olen ennemmin hyvä äiti yhdelle lapselle kun huono äiti kahdelle näin kärjistetysti. Provohan tämä tietty oli mutta vastasin nyt silti.

Vierailija
10/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka vanhemmuus olisi kateissa, niin olisi silti joku!!!



ehdottomasti.



halkusin aina siskon, veljen, en saanut.



siksi teen nýt suurperheen mieheni kanssa :)



olin niin yksin vaikka olikin kunnolliset vanhemmat ja hyvä koti ja lapsuus kaikin puolin.



jäin kaipaamaan sitä jotain mikä niin monella oli, sisar, veli, sisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Parasta mitä vanhempi voi lapselleen antaa, on rakkaus, huolenpito, läsnäolo ja turvallisuus.



Toiseksi parasta mitä vanhempi voi lapselle antaa on sisarus/sisarukset.



äiti, jolla kaksi lasta

Vierailija
12/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on rakkaus, huolehtiminen, välittäminen, ajan antaminen. Myös jos resurssit rajalliset pitää miettiä pystyykö tarjoamaan monelle lapselle hyvän elämän. Suomessa kun ei tarvitse niin paljon miettiä koulutuksen kustantamista niin helposti ei tajuta että tätäkin puolta olisi hyvä miettiä: minkälaiset eväät annat lapsillesi elämään?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sisarukset hyvässä tapauksessa todella ihana asia, mutta paljon tärkeämpää on rakastavat vanhemmat ja turvallinen koti.

Vierailija
14/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tehdään vaan lisää lapsia jaloissa pyörimään. Ovat aina onnellisia kun heillä on toisensa. Muuta eivät sitten tarvitsekaan. Hih..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki yhdyn!!

Vierailija
16/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos vaikka vanhemmuus olisi kateissa, niin olisi silti joku!!!

ehdottomasti.

halkusin aina siskon, veljen, en saanut.

siksi teen nýt suurperheen mieheni kanssa :)

olin niin yksin vaikka olikin kunnolliset vanhemmat ja hyvä koti ja lapsuus kaikin puolin.

jäin kaipaamaan sitä jotain mikä niin monella oli, sisar, veli, sisko.

Vierailija
17/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mun mies ei suostu, kuin yhteen lapseen... Itse olen todella onnellinen omasta sisarestani!

Vierailija
18/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ajatellaan että pitää olla sisaruksia ja sitten ku erotaan niin jaetaan lapsetkin..? Yksi tai enemmän.. molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Minulla on yksi lapsi vasta, mutta tyttö on kyllä jatkuvasti jonkun kaverin luona tai pihallal eikkimässä että eipä tuo niin yksinäiseltä vaikuta.

Vierailija
19/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta mitä voit lapsellesi antaa, on vanhemmuus. PElkkä rakkaus ei riitä, tarvitaan rakkautta ja suoraselkäisyyttä. Sisar on kyllä yksi ihanista jutuista myös

Vierailija
20/20 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman rakkaus ja läsnäoleminen on tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän