Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko juoda tänään siideriä? ensi viikolla ovis ja yritettän rakautua

Vierailija
30.06.2007 |

tämä on siis teoreettinen kysymys koska eihän sitä tiedä ovuloinko tai tullaanko raskaaksi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä joka päivä jauhetaan että raskauden alussa ei saa juoda... no antakaa olla lähden jo siideri kauppaan :)

Vierailija
2/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut sitten olemaan raskausajan kuitenkin kokonaan ilman ja imetysaikanakin ottamaan hyvin kohtuullisesti. Joten jos meinaat juoda, niin oikea aika on nimenomaan nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja join eilen monta siideriä, juon tänäänkin monta siideriä :D

sitten lopetan kun olen raskaudesta varma.

Vierailija
4/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyvät. Ja miksi yrität lasta jos aiot jatkaa ryyppämistä.

Vierailija
5/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todellakin kielletty ja sitä ei suositella.

Vierailija
6/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen epävarma juurikin sen takia kun en juo oikeastaan ollenkaan ja nyt kun olen jättänyt e-pillerit pois on alkanun siiderikin pienissä määrissä maistumaan..



t. ap joka on viimeiset 10vuotta ollut lähestulkoon absolutisti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voit ihan rauhassa jouda siihen asti kun teet positiivisen raskaustestin.