Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultahietikko

Vierailija
13.07.2007 |

Mies meni ja varasi koko perheelle matkan Bulgarian Kultahietikolle. Itselläni ko matkakohde on vielä kokematta ja entinen itäplokin maa matkakohteena pienten lasten kanssa vähän hirvittää. Matkat ovat aina suuntautunut espanja, kanaria, kreikka, karibia akselille ja nämä entiset neuvosto maat on vähän musta-aukko.

Onko paikka ihan ok? Millaisia kokemuksia, onko muutakin hyvää kuin lyhyt lento? Hotelli on esitteen mukaa 4+ tähteä 2002 rakennettu huoneistohotelli, en muista nyt nimeä, tjäreborgin kautta kumminkin. Lpset 3v ja 1v..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän