Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako miehenne synttäripäivänä?

Vierailija
06.07.2007 |

mä sain lounassetelin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oikeasti unohtaa.

Ei kyllä noteeraa äitienpäivääkään.

Vierailija
2/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä varta vasten selitti monta päivää aiemmin, kuinka hän menee ostamaan lahjaa vaimolle. exälleen osteli aina koruja ym... hehehe. Oottakoon vaan omaa syntymäpäiväänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa nykyään aina toistä vapaata niin minun kuin lastenkin syntymäpäivänä (minä taas en opena voi, siis sitten kun menen takaisin töihin hoitovapaalta..). Koristelee lahjapöydän, antaa kivoja lahjoja ja teemme jonkun retken tai ainakin menemme ulos syömään ko. päivänä..



Jos oma miehesi ei omaasi muista, tee hänelle joskus joku tosi kiva ylläri merkkipäivänään, että oppii arvostamaan sellaisia...

Vierailija
4/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna osti viikon myöhässä pienen lahjan...



Vierailija
5/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitienpäivät. Mutta hänellä se on automaattista, en ole edes ajatelut, että jotkut miehet eivät niin tee. Itsekin toki muistan hänen merkkipäivänsä. Aina kyse ei ole suurista lahjoista tms. ehkä ruusukimppu ja suudelma 7ESIM. NIMIPÄIVÄ)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi