Muistaako miehenne synttäripäivänä?
Kommentit (5)
Ja vielä varta vasten selitti monta päivää aiemmin, kuinka hän menee ostamaan lahjaa vaimolle. exälleen osteli aina koruja ym... hehehe. Oottakoon vaan omaa syntymäpäiväänsä.
Ottaa nykyään aina toistä vapaata niin minun kuin lastenkin syntymäpäivänä (minä taas en opena voi, siis sitten kun menen takaisin töihin hoitovapaalta..). Koristelee lahjapöydän, antaa kivoja lahjoja ja teemme jonkun retken tai ainakin menemme ulos syömään ko. päivänä..
Jos oma miehesi ei omaasi muista, tee hänelle joskus joku tosi kiva ylläri merkkipäivänään, että oppii arvostamaan sellaisia...
Viime vuonna osti viikon myöhässä pienen lahjan...
äitienpäivät. Mutta hänellä se on automaattista, en ole edes ajatelut, että jotkut miehet eivät niin tee. Itsekin toki muistan hänen merkkipäivänsä. Aina kyse ei ole suurista lahjoista tms. ehkä ruusukimppu ja suudelma 7ESIM. NIMIPÄIVÄ)
Aina oikeasti unohtaa.
Ei kyllä noteeraa äitienpäivääkään.