Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kehittävä Galluppi nyt tytöt :)

Vierailija
06.07.2007 |

Viikaatko vai ryttäätkö wc-paperin, kun käyt isolla asialla vessassa?



Tästä tuli kerran keskustelua erään tutun kanssa ja tässä tuntuu olevan tasan kaksi lahkoa eli viikkaajat ja ryttääjät. Kumpaan siis kuulut?



Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryttääjiä huomattavasti vähempi ja näköjään on muitakin tapoja, mutta vähemmistönä.



:D Olisikohan ryttääjiä enempi, jos tämä galluppi olisi tehty muualla kuin täällä av:llä?

Vierailija
2/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako palaa teillä muuten kuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi nopeaa ja ei siinä sormet likaannu, kun on semmoinen kuohkea pallero :) Viikaamalla kai ne sormet likaantuu, niin tiiviisti se paperi toisissaan kiinni?!

Vierailija
4/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyhin sen jälkeen pyyhkeellä alapään.

Vierailija
5/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti. Oon aina ihmetellyt miks jotkut ryttää, ja nyt kysäisin sit mieheltä kummin se tekee. Kuulemma ryttää. :D

Vierailija
6/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut muuta mieleenikään vaikka muuten olen enemmän ryttääjätyyppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes TIENNYT, että tässäkin on kaksi tapaa!!



Mä viikkaan, mutta pakko kokeilla tota ryttäämistäkin ennenku rupeen kinaamaan kumpi on parempi tapa.



Vierailija
8/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mä en ole edes TIENNYT, että tässäkin on kaksi tapaa!!

Mä viikkaan, mutta pakko kokeilla tota ryttäämistäkin ennenku rupeen kinaamaan kumpi on parempi tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aika usein käytän vauvan kosteuspyyhkeitä, kun niillä tulee puhtaampaa.

Vierailija
10/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tässä pätee se, että ne jotka on huolellisempia jaksaa asetella vessapaperinkin, rennommat ja huolettomammat ruttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sitä ohutta kovaa yleisten vessojen paperia pitää vetää ihan tuhottoman pitkä pätkä.

Vierailija
12/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ihan opittua, jos vaikka omat vanhemmat opettanut naperona ryttäämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryttään myös vaistomaisesti ravintolassa käytetyn servetin!



Se kuulemma kertoo sen miten kohtelee puolisoaan! :O Meillä kyllä pitää valitettavasti paikkansa.

Vierailija
14/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viikkaan. Sitä paperiahan saisi käyttää ihan jumalattomasti, jos alkaisi jollain palleroilla pyyhkimään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein elintärkeää tutkimustietoa :)



Meidän perheessä kävi aika jännästi, kun raavaat miehet viikkas ja me likat rytättiin.



ap

Vierailija
16/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ryttää niin sinnehän voi jäädä AUKKOJA ja sitten oliskin HÄTÄ KÄDESSÄ!



;)

Vierailija
17/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siistimpää jälkeä eikä paperia kulu niin paljon. :)

Vierailija
18/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi