Vaivaannutteko siitä, kun vieras ihminen (hieroja, kosmetologi tms.) koskettaa teitä?
Minulle hartioiden ja selän hierominen on ok, mutta vaikkapa käsivarsien tai jalkojen hieronnasta en nauti. Jostain pakaroista puhumattakaan.
Kosmetologilla käynti on omanlaisensa haaste myös. Minua inhottaa, kun toisen sormet pyörivät naamallani, erityisesti huulilla tai sierainten seudulla. Jotenkin siinä menee intiimin raja aika pahasti!
Inhoan myös sitä, jos esim. jossain seuraleikissä joudun halausetäisyydelle muista.
Olenko outo? En kuitenkaan ole erityisen ujo, vaan puhumisen tasolla aika sanavalmis ja sosiaalinen. Tykkään olla ihmisten seurassa - kunhan tietty fyysinen etäisyys säilyy.
Kommentit (4)
tuli yksi mieslääkäri todella siis todella todella lähelle. Mut enpä laittanut hanttiin;)
En ole vielä kenenkään kuullut sanovan, että ei pitäisi päähieronnasta. Päinvastoin, monet kommentoivat että tuntuipas hyvältä, melkein nukahdin pesupaikalla jne.
lapsia saatte? Kun se jalkoväli pitää levittää aika monta kertaa eri ihmisille raskausaikana. Ja pahimmillaan siellä on monta katsojaa...
Olisi tosiaan kiva käydä kosmetologilla esim. ihonpuhdistuksessa tms., mutta juuri tuon takia en käy.
Hieronnassa pitäisi käydä, kun niskat ja selkä alkavat olla jumissa, mutta välttelen sitäkin. Pyrin liikkumaan ja venyttelemään, mutta aina ei sekään riitä.