Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annat leikki-ikäiselle D-vitamiinia?

Vierailija
07.11.2006 |

Meillää lapset juovat maitoa noin 6 dl päivässä. Annan monivitamiinia (Sanasol) puolet suositellusta eli 5 ml päivässä. D-vitamiinihan varastoituu, ja siksi en anna Sanasolia täyttä 10 ml päivässä.



Kommentteja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanasolia ruokalusikallisen päivässä ja maitoa juo sen verran kuin maistuu. Yleensä ruuan kanssa.

Terve on ja hyvät ruokahalut.

Vierailija
2/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervejärki sanoo, että lapsen tarvitsee saada vitamiinia talvisin.

Älkää aina kaikkia neuvolan hupatuksia uskoko!!

Kai te itsekin syötte talvisin vitamiinia? Meillä ei ole sairastettu ainuttakaan flunssaa tänä syksynä, kun aloitin heti vitamiinkuurit koko perheellä kun kesä oli lopuillaan.

Lisäksi syödään paljon hedelmiä ja marjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tämänpäiväisiä suosituksia. Kukaan ei juo niin paljon maitoa, tai syö juustoa/kalaa, että suositukset täyttyisivät. Osteoporoosia riittää muutenkin tulevaisuudessa. Riskiryhmät ovat lapset, raskaana olevat ja imettävät naiset sekä kaikki vanhukset.



Th

Vierailija
4/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskepä terveydenhoitajan päivittää tietonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä