Lue keskustelun säännöt.
Miksei Justin Timberake tullut suomeen?
14.11.2006 |
Eikä muutkaan jotka ovat in? Ehkä tämä maa on niin pieni.
Kommentit (3)
Ei siis kannata ylittää merta yhden pienen maan takia...
Tämän takia monet suuret starat skippaavat Suomen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ruotsista pääsee suoraan Norjaan.
Ruotsista Tanskaan meno on piece of nakki verrattuna meren ylitykseen Suomeen tultaessa.
Tanskasta tiet ovatkin auki loppuun Eurooppaan, jossa kaikki sitten starbat esiintyvätkin.
Suomi on aika yksinäinen, kaukana ja vaikean matkan takana keski-euroopassa keikkaileville.
4
Huono laulaja.