Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä erottaa raskausoireet, muiden oireitten keskellä

Vierailija
14.11.2006 |

minulla on vuosia sitten todettu reflux-sairaus, joka pahana aiheuttaa närästystä ja jopa oksentelua. Ruoka saattaa etoa. Nyt lisäksi epäillään vatsakatarria, vatsatähystys tehty vatsakipujen vuoksi. Tulokset saan loppuviikosta. Tänään on ollut erikoinen päivä. Heti herättyäni oli kuvottava olo ja oksensin. Ruoka etoo. Reflux ollut lähes oireitta viime aikoina. Alavatsaa nipistelee. Vuoden selittämättömien vatsakipukokemusten jälkeen tämä tuntuu erilaiselta. Hyvin vaikeaa on tässä tilanteessa määrittää mitä mitkäkin oireet tarkoittavat. Onko muilla ollut samoja kokemuksia? Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta nyt vajaa puoli vuotta. Kierrossa olemme 25/29, testi on ostettuna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu oli viime kierto. Ajoitus meni nappiin eli yhdyntä oli päivää ennen ovua ja myös ovupäivänä. Munasolu irrotettiin piikillä. Tueksi keltarauhashormonia. 2 viikkoa munasolun irroituksesta alkoi menkkamainen oireilu. Kun tätä oli jatkunut 5 päivää (eli menkat reilusti myöhässä) tein testin ja olin ihan varma, että olin raskaana. Oli todella klassiset raskausoireet; rintoja vihloi/pakotti/särki/nipisti, alamahaa kouristi/ nippaili/ vihloi/ oli painon tunnetta, etoi ja oksetti, oli lämpöä ja vilutti, nenä tukossa ilman flunssaa jne....



tein testin 2 kertaa; negaa. Oireet johtui keltarauhashormonista.



Lopetin keltarauhashormonit 2 päivää sitten eikä menkat ole vieläkään alkaneet. Koko kierto nyt sekaisin =((

Vierailija
2/5 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rennietä vaan... tai jotain samarinia. oireet tulee salettiin paheneen isonevan mahan myötä.

mä tajusin et tissit on oudot vasta plussaamisen jälkeen. mieliala paljon vaihteli ja väsytti ennenku plussasin, mut en tajunnu et ne vois raskaudesta johtua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei edes tule mitään erityisiä raskausoireita kuten pahoinvointia, ällötystä, vatsan nippailua, rintojen outoutta tai mitään.

Vierailija
4/5 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun pahoinvointi oli kyllä niin kauheaa, etten vessaan usein ehtinyt. Ihan kuin oksennustaudissa, ei siis vain lievää pahanolon tunnetta. Piti juosta vessaan suoraan sängystä. Ja kaupassa käynti etoi, kaikki kummat elintarvikkeet kuten hedelmät ja kasvikset, niiden haju, kaikki mikä ennen tuoksui ihanalle, sai minut oksennuksen partaalle. Ja minulla oli enemmän sellainen painontunne kohdussa, ei mitään nipistelyä, ihan kuin siellä olisi ollut joku painava muhkura. Verenkierron vilkastumista tai jotain.

Vierailija
5/5 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Huippu oli viime kierto. Ajoitus meni nappiin eli yhdyntä oli päivää ennen ovua ja myös ovupäivänä. Munasolu irrotettiin piikillä. Tueksi keltarauhashormonia. 2 viikkoa munasolun irroituksesta alkoi menkkamainen oireilu. Kun tätä oli jatkunut 5 päivää (eli menkat reilusti myöhässä) tein testin ja olin ihan varma, että olin raskaana. Oli todella klassiset raskausoireet; rintoja vihloi/pakotti/särki/nipisti, alamahaa kouristi/ nippaili/ vihloi/ oli painon tunnetta, etoi ja oksetti, oli lämpöä ja vilutti, nenä tukossa ilman flunssaa jne....

tein testin 2 kertaa; negaa. Oireet johtui keltarauhashormonista.

Lopetin keltarauhashormonit 2 päivää sitten eikä menkat ole vieläkään alkaneet. Koko kierto nyt sekaisin =((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän