Mitä olet syönyt tänään?
Kommentit (17)
Ja kohta varmaan syön 2 palaa lisää.
Kohta on ruokana pastaa ja napolilainen pastakastike :)
aamulla kaurapuuroa ja kahvia.
Lounaaksi kalkkunasalaattia ja kahvia.
Litkinyt sokeritonta mehua.
lounas varmaan noin 2-3 tunnin päästä.. gyros-lihaa
Lounas oli saarioisten hamppari kananmunalla. Juomana vesi. Kohta taidan juoda lisää kahvia.
teetä pannullinen, kohta lounas = perunoita ja possunpaistia.
Itse tässä juuri Väinämöisen palttoita voilla ja kermakahvia. Aamupalaksi.
ja vihanneksia. omenaa ja taas ruisleipää maidon kanssa.
Aamulla sämpylän, juustoa, salaattia ja kurkkua. Omenamehua.
Päivällä makaroonia, ketsuppia, jauheliha-sipulikastiketta. Vettä.
Iltapäivällä: kahvimuki, suklaakeksejä
Illalla: keitettyjä perunoita ja porkkanoita, lihakastiketta.
Iltapala: kaksi juustovoileipää ja kaakaokuppi.
fetapiirakkaa
täytekakkua
puolukkamoussea
siuklaata
pastasalaattia
karjiksii
munavoita
jäätelöä
porkkanakakkua
vettä
Aamupala: hotelliaamiainen eli sämpylä, leikkeleitä, juustoja, vihanneksia, teetä, maustamatonta jogurttia, puolukoita, seesaminsiemeniä.
Päivällinen: kanansiipiä, kuskuskasvishässäkkää, kevytmaitoa, pari palaa minttusuklaata
Iltapala: yrttipatonkia, juustoja, teetä, mandariini
Aamulla: Munakokkelia ja nakkeja
Päivällä: Naudanulkofilepihvi, valkosipuliperunoita, maustevoi, salaattia
Lisäksi pari suolapähkinää, kourallinen hotrodeja, pullollinen muumilimua.
Lounaaksi itsetehtyjä jauhelihapihvejä, lohkoperunoita ja fetasalaattia. Kupin kahvia, minipalan daim-kakkua, puolitoista toffeepullaa. Puolikkaan omenan ja pari banaanihaukkua. Kaksi pientä itsetehtyä sämpylää margariinin kera. Kohta vielä jotain kevyttä iltapalaa salitreenin päälle.
päiväkahvilla mokkaruudun