Millaista ihmistä pidät tylsänä?
Miten kuvailisit? Voi liittyä elämäntapaan, työhön, pukeutumiseen jne.
Kommentit (41)
Sellainen ihminen, jolla on ennakkoasenne kaikkea kohtaan. Uteliaisuuden puutetta siis.
Säästä ja sairauksista puhuvia ihmisiä. Ja juoruilevia.
Kaikki mennyt putkeen: lukio, vanhemmat auttaneet talolainoissa, yliopisto, heti työ, heti häät, tylsät golf-harrastukset jne. Ei mitään tarttumapintaa todellisen elämän ongelmiin ja elämään itsessään. Semmoinen höttöihminen. Ei kestä mitään ongelmia, eikä ymmärrä muiden tragedioita, tapaturmia ja epäonnea.
Hyvin itsekeskeinen ja toisaalta aneeminen elämänasenne tekee ihmisestä tylsän. Työllä, pukeutumisella tai muullakaan pintapuolisella seikalla ei ole merkitystä. Ei myöskään sillä, kuinka näkyvää ja aktiivista elämää ihminen viettää. Joku, jonka päivän kohokohta on talitinteille juttelu parvekkeella voi olla todella mielenkiintoinen ja mukaansatempaava ihminen, kun taas jatkuvasti menossa oleva, matkusteleva ja sosiaalinen ihminen voi olla kuolettavan tylsää seuraa. Tintti-ihminen voi osata reflektoida maailman menoa, kertoa hauskoja ja nasevia juttuja talitinttiensä puuhailuista, olla kiinnostunut myös muiden jutuista ja osata viedä keskusteluja eteenpäin. Menevä maailmanmatkaaja saattaa vain puhua papattaa omista reissuistaan muita sen koommin huomioimatta ja tuomatta mitään mielenkiintoista tai koskettavaa ulottuvuutta juttuihinsa. Pääasia on olla itse äänessä ja yrittää vakuuttaa muut siitä, kuinka cool tyyppi hän on.
Sellainen joka kyselee koko ajan asioista, mutta itse ei kerro mitään itsesään.
Semmoinen kenen kanssa en tule toimeen
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kyselee koko ajan asioista, mutta itse ei kerro mitään itsesään.
Sellainen joka ei kysele mitään.
Sellainen jota ei kiinnosta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen kenen kanssa en tule toimeen
Allekirjoitan tämän. Ihminen voi olla periaatteessa mielenkiintoinen tuttavuus mutta jos kemiamme eivät kohtaa, ei kanssakäyminenkään tahdo sujua. Se taas saa hänet vaikuttamaan helposti tylsältä, vaikka jonkun toisen mielestä kyseessä on huipputyyppi. Luultavasti minäkin olen pitkästyttävää ja uuvuttavaa seuraa tämän toisen mielestä.
En tykkää sairaanhoitajista... Sori
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poliitikot.
Totta, kuvittele mökkiviikonloppu Orpon kanssa😄😴
Sellanen joka puhuu vain työasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki poliitikot.
Totta, kuvittele mökkiviikonloppu Orpon kanssa😄😴
"Olen yllättynyt." "En muuta keksinyt". Loppuajan Orpo piileksii ulkohuussissa kaljatölkki kädessä eikä uskalla tulla ulos, jottei kukaan vaan huomauttaisi, että tehän olette ihan kännissä.
Joka puhuu jatkuvasti lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen, jolla on ennakkoasenne kaikkea kohtaan. Uteliaisuuden puutetta siis.
Myös rohkeuden ja intohimon puutetta. Se ihminen on robotti, joka ei opi eikä kehity.
Sellaista, jolla ei ole mitään mielenkiintoa ja uteliaisuutta mihinkään. Elämäntapa, työ ja pukeutuminen ovat täysin sivuseikkoja. Uteliaisuuden ja mielenkiinnon puute tekevät ihmiset tylsääkin tylsemmän keskustelukumppanin.