Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uteliaisuudesta kysyn: kokoa 34 olevat, pituus ja paino?
14.10.2006 |
saako suomesta muuten tätä pienempiä kokoja lainkaan? itse en ole näin pikkanen lainkaan vaan 180 senttinen ja 70 kiloinen jätti kokoa 38/40. housunpuntit ne vaan jää liian lyhyiksi:/
Kommentit (3)
Olen sua 10cm lyhyempi ja mulla on 34 koossa housujen lahkeet lyhyet, vaikka muuten hyvät. Paidat ja hameet menee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli siis eikös lahjepituuksia ole joko 32 ja 34..
Alue: Aihe vapaa
157/45