Lue keskustelun säännöt.
Millaisia tapetteja teillä on kodeissanne?
23.04.2006 |
Onko perinteisiä vain easy up-tapetteja? Värit ja kuviot?
Kallista vai edullista tapettia?
Joka seinällä samaa vai yhdistelty erilaisia kuvioita tai värejä?
Onko pelkkää tapettia vai onko osa seinistä maalattu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Meillä on tapetoidut seinät, tapetti maalattu eri kuvioin, värein jne huoneesta riippuen. Tässä maassa on tapana.