Lue keskustelun säännöt.
Eikö huonon kolestrolin raja ole 5,0 ei 5,6 kuten toverini väitti?
Kommentit (2)
apteekissa otetaan kolestrolimittauksia muutama pari kertaa vuodessa ainakin tällä päin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Th vai lääkäri vai labra, mihin varataan aika?