Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanouduin töistä tyött.tuen suojaosan poiston vuoksi: ei mitään järkeä, kun bussilippujen hinnatkin nousee

Vierailija
04.09.2024 |

Jos saan töitä tästä läheltä, niin hyvä, mutta nyt ei ollut järkeä jatkaa tuossa nykyisessä hommassa, kun bussimatkoihin menee se mitä ansaitsee. Minua on aina kiusattu, solvattu ja vähätelty jo peruskoulusta asti, niin en välitä, vaikka pulloja kerätessä ihmiset katsoo minua kuin olisin tehnyt murhan. Ilmeisesti pullojen kierrätykseen vieminen on määritelty rikokseksi, en ole vain sattunut sitä uutista vielä huomaamaan, jossa siitä kerrotaan. Ei ole varaa ostaa kotimaisten yrittäjien tuotteita enää, pitää suosia Temua ja muita halpavaihtoehtoja. Tästä lähtee syvenevä tappion kierre, kun yhä useammalla osa-aikaisella tai minun tavoin suojaosan poiston vuoksi sen lyhyenkin osa-aikatyön lopettaneilla ei ole varaa suosia kotimaista ruokaakaan (vaikka se ärsyttävä käheä-ääninen mummeli kauppakeskusten Radio Nova-soittolistan tyylisen puhkitoistosoitetun taustamusiikin lomassa semmoiseen kannustaakin).

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä käydä osa-aikatöissä enää, ei.

Vierailija
2/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah... vassareiden väsynyttä satuilua. 

Vierailija
4/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialta irtisanoutuu kohta 500 tyyppiä samasta syystä.

Vierailija
5/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blaah... vassareiden väsynyttä satuilua. 

Ei ole satuilua. Kerro osa-aikatyölaisten määrä 300:lla, niin saat ison summan. Se on poissa ostovoimasta. Tokmannillakin menee nykyään huonosti, kun ihmisillä ei varaa ostaa. Ja kohta 200 verohallinnon työläistä irtisanotaan, niin huudapa siinä, että "Mene töihin!" kun niitä töitä, jonka palkalla tulisi toimeen ilman tukia on yhä vähemmän. Eikä oman yrityksen perustamisessakaan ole mitään järkeä, kun ihmisillä ei ole varaa ostaa niitä tuotteita ja palveluita.

Ap

Vierailija
6/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivaltio romuttuu. Pahoinvointi lisääntyy. Mitä järkeä?

Vierailija
7/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telialta irtisanoutuu kohta 500 tyyppiä samasta syystä.

Hyppäävätpurran laivasta.

Vierailija
8/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että tymempienkin silmät kurjistuksessa aukeaa ja persujen kannatus vaan laskee jatkuvasti  kun veltto mulkku  ...😆😆😆😆

Vierailija
9/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet vauva.fi keskustelupalstalla? Mitä saat siitä irti?

Vierailija
10/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tarvitaan lisää halpatyövoimaa. RKP haluaa Pohjanmaalle edullista työväkeä.

Vierailija
11/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, joku ahkera saa sun tunnit. Kohta leikataan toimeentulotukea, sitten muistat tämän päätöksesi.

Vierailija
12/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet vauva.fi keskustelupalstalla? Mitä saat siitä irti?

Mitä minä muka valehtelen? Nytkään en ole töissä, vaan kohta päivittäiselle pullojen ja tölkkien keräyskierrokselle lähdössä.

Ap

Vierailija
13/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on nykyään.

Vierailija
14/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, joku ahkera saa sun tunnit. Kohta leikataan toimeentulotukea, sitten muistat tämän päätöksesi.

Mutta, kun tilanne olisi joka tapauksessa minulle enemmän tappioksi, vaikka olisin jatkanut tuossa paskaduunissa. Nyt tulee enemmän voittoa, kun käytän ajan pullojen keräämiseen. Säästö bussirahat omaan elämiseen.

Ap

Vierailija
15/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta tarvitaan lisää halpatyövoimaa. RKP haluaa Pohjanmaalle edullista työväkeä.

Suomalaiset siirtyy kortistoon ja mualta tuodut elävät palkkatuella kielirajoitteen perusteella, eli kukaan ei saa palkkaa ja maksa veroja, erikoista yhtälöä tässä rakennetaan?

Vierailija
16/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin irtisanoutumaan valituisesta täysituntisesta työstä,kun tuli asumistuki uudistus. Vaihdoin paikkakuntaa halvemman asunnon perässä,mutta töitä ei täällä alallani ole (eikä pahemmin muutenkaan).En nyt sitten tiedä kuka tässä voitti ja mitä. 

Vierailija
17/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
18/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, kun tilanne olisi joka tapauksessa minulle enemmän tappioksi, vaikka olisin jatkanut tuossa paskaduunissa. Nyt tulee enemmän voittoa, kun käytän ajan pullojen keräämiseen. Säästö bussirahat omaan elämiseen.

Ap

Tyhmä olet ap, osa-aika töistä käsin voisit työllistyä kokoaikaiseksi. Nyt itse valitset syrjäytyä ja kerätä paskaisia pulloja. Mutta köyhä ei koskaan pysty ajattelemaan seuraavaa tukipäivää pidemmälle.

19/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin irtisanoutumaan valituisesta täysituntisesta työstä,kun tuli asumistuki uudistus. Vaihdoin paikkakuntaa halvemman asunnon perässä,mutta töitä ei täällä alallani ole (eikä pahemmin muutenkaan).En nyt sitten tiedä kuka tässä voitti ja mitä. 

Onhan se ihan selvää, että hävisit tuossa itse.

🇺🇦🇮🇱

20/30 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ajattelet todella lyhytnäköisesti. Nyt valitettavasti teit itselle ison karhunpalveluksen.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan