Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro parhaat niksisi tai suosittele jotain tuotetta, joka

Vierailija
11.04.2006 |

sen ansaitsee... oli se sitten halpaa tai kallista. Itselleni tulee mieleen vain suihkutettava hoitoaine, jota käytä tyttäreni uskomattomaan takkutukkaan eli KMS Silker

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Braun, mutta muutkin varmaan ihan hyviä. Hammaslääkärini ei ollut uskoa minun hampaikseni! hammaskiveä ei tule ja harja jopa poistaa sitä. eikä yhtään reikää ole ollut harjan hankkimisen jälkeen. hankintahinta on tietysti vähän enemmän ja vaihtopäät maksaa myös, mutta varmasti maksaa itsensä takaisin!!!

Vierailija
2/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii useiden eri materiaalien puhdistukseen. Ostin Gigantista joitakin kuukausia sitten hintaan 9,90. Olisin myöhemmin ostanut toisenkin mökille, mutta ei enää löytynyt.



Ikinä ei ole ollut kylppärin kaakelien ja suihkuseinien peseminen näin helppoa. Kevyesti vain liikuttelee laitetta edestakaisin, niin puhdasta tulee. Samoin istuinten kangaspäälliset lähti harjaosalla tosi puhtaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sopii useiden eri materiaalien puhdistukseen. Ostin Gigantista joitakin kuukausia sitten hintaan 9,90. Olisin myöhemmin ostanut toisenkin mökille, mutta ei enää löytynyt.

Ikinä ei ole ollut kylppärin kaakelien ja suihkuseinien peseminen näin helppoa. Kevyesti vain liikuttelee laitetta edestakaisin, niin puhdasta tulee. Samoin istuinten kangaspäälliset lähti harjaosalla tosi puhtaiksi.

Vierailija
4/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hankkia sellaisen höyrypesurin, kunnollisella säiliöllä, eikä mitään ankka-mallia

Vierailija
5/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sopii useiden eri materiaalien puhdistukseen. Ostin Gigantista joitakin kuukausia sitten hintaan 9,90. Olisin myöhemmin ostanut toisenkin mökille, mutta ei enää löytynyt.

Ikinä ei ole ollut kylppärin kaakelien ja suihkuseinien peseminen näin helppoa. Kevyesti vain liikuttelee laitetta edestakaisin, niin puhdasta tulee. Samoin istuinten kangaspäälliset lähti harjaosalla tosi puhtaiksi.

Vierailija
6/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa tahrat kuin tahrat esim. tapetista tai maalatuistapinnoista.....ei tarvita ees mitään kemikaaleja....suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentava DVD kovalevyllä. Ihan mielettömän hyvä! Tv-ohjelman pysäytystoiminto ja 6h puskurimuisti.



Sokerikuorrutusta voi pursottaa minigrip-pussista. Nurkkaan vaan reikä.



Vierailija
8/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmevuotiaan palapelien palat olivat aina sekaisin ja niitä oli _monta_, eikä kaikilla ollut ostopakkauksia olemassa/jäljellä. Lajittelin palapelit minigrip-pusseihin, näkee vielä läpi, mitä missäkin on.



Ja niksipuolelta: tiskipöydän ja taustakaakeleiden kuivaamiseen kätevä on kapeahko ikkunalasta. Tulee kerralla valmis, eikä tarvi kiertää rättiä montaa kertaa, kun kuivaa. Eikä jää juovia. Ja ei, en ole siisteyshullu, yritän selvitä mahdollisimman vähällä vaivalla vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi halpa jokapaikanpesuaine on mäntysuopa, suihkepulloon vettä ja mäntysuopaa vain ja voi pestä syöttötuolit yms. Eikä ole vaarallista lapsillekaan.

Vierailija
10/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vanhat villapaidat näyttämään uusilta eikä maksanut kuin 8 euroa kikantista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vikapuoli on vain, että tekee maalipinnoista matan =/ mutta tahrat lähtee... Meiltä lähti pojan kuulakärkikynäpiirustukset paneeleista.



Vierailija
12/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universal Stone-puhdistuskivi, luontaistuotekaupoista (ja ehkä jossain messuilla voi myös olla?) Maksaa 20 Euroa, mutta on riittoisa ja todella aivan järjettömän hyvä puhdistusaine. Paitsi tehokas, se on myöskin täysin biologisesti hajoava ja luontoystävällinen. Voiko parempaa olla! Sillä lähtee mm. kalkkisaostumat kaakeleista ja suihkuseinistä, uuni puhtaaksi nopeasti ja helposti, tiskialtaat ja tiskipöydät ja hanat kiiltävän kirkkaiksi kuin uudet konsanaan, tussinpiirrot ja väriliidut lasten jäljiltä pöydistä jne, kaikki sellaiset epämääräiset ikitahrat jotka yleensä eivät meinaa lähteä itkemälläkään. Ja kaikki tämä tosiaan ympäristöystävällisesti, kun erikoispuhdistusaineet ovat melkoisia myrkkyjä joskus.



Mikrokuituiset siivousvälineet ovat kanssa jotain mistä en luovu enää kun olen niihin tottunut. Sinin ovat parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman tehokas ja tarvitsee laittaa vain joka toinen tai jopa joka kolmas päivä! Silti voi käydä suihkussa välillä.



Olin jo ajatellut, että olen ikuinen " haisu" , kun kerran luin Kotivinkki-lehden dödö-testin, missä tätä tuotetta kehuttiin. On kehun arvoinen!



Myydään apteekissa ja maksaa joku 8-9 euroa kipale.

Vierailija
14/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsiin puuvillaiset käsineet. On muuten pehmoiset kädet, eikä tule yöllä sörkittyä naamaa likaisin käsin.



Sitten SIIVOUSVINKKI:

Osta kaksi eriväristä sumutepulloa, ja lantraa toiseen yleispesuainetta (esim. Ajax) ja toiseen Fairya. Näin sinulla on valmiina suihkutettavaksi pesuaineet, eikä tarvitse aina tehdä erilliseen astiaan pesuvettä, senkus pullosta suihkuttelee. Erityisesti tuo fairyliuoksen teko valmiiksi on hyvä juttu; voi tiskata muutaman lautasen pikaisesti säästäen vettä ja pesuainetta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi