Silmät, sielun peili?
Millaisia kokemuksia on ihmisistä, joilla on jollain tapaa erikoinen katse?
Kävin treffeillä tinderin kautta, kuvissa mies näytti aika tavalliselta, eli normaalilta suomalaiselta mieheltä. Sitten kun livenä kohdattiin, oli tuolla miehellä sellainen todella läpitunkeva, kuitenkin ystävällinen ja tarkkaavainen katse joka sai olon tuntumaan jopa tukalalta, koska vaikutti että hän osaa lukea ajatukseni kuin avoimesta kirjasta. Silmissä oli vieläpä erikoinen väritys, kun ne olivat hämärässä siniharmaat ja auringonvalossa syvän vihreät.
Treffit menivät hyvin ja varmaan nähdään toistekin, noista silmistä jäi kuitenkin jotenkin jännä tunne, kun ei osaa sanoa onko hyvä vai huono..
Kommentit (10)
Voi olla tai sitten on joutunut jonkun sairaan rikollisen lääketieteen kokeeksi ja vaikutukset näkyy silmissä. Ihmeen kevyin perustein ja kevyesti tuollaista pas..kas tehdään Suomessa. Ja ne jotka tietää ei tuo sitä julki. Sairas Suomi ja sairaat suomalaiset. Epäilen että koulutettujen ihmisten taso ei ole missään maassa niin surkea kun Suomessa moraaliltaan.
Korruptiovapaa maa, alkaa olla Meksikon tasoa.
En ole käynyt vähään aikaan treffeillä, mutta kuvailusi vastasi melko täydellisesti meikäläistä. Ja luonnehtisin itseä vähän ailahtelevaksi oman elämäni taitelijaksi, joka tosiaankin lukee ihmisiä melkoisen helposti ja hyvin. Itse olen hyväntahtoinen, mutta omat ongelmanikin löytyy, joten elämä on vähän epämääräistä sotkua. Siksi en ole siihen viitsinyt vähän aikaan muita sotkea siihen, kun on tullut sotattua elämässä muiden elämiä jo ihan riittävästi.
Jos toisen katseesta tai silmiin katsomisesta tulee epämiellyttävä olo, niin se on iso redflag. Itse olen kokenut tuollaista vain erään narsistin seurassa.
Kuuntele intuitiotasi.
Minulle nainen kertoi jälkeenpäin, että hän jäi minun silmieni vangiksi kun nähtiin. Itseni mielestä silmäni eivät ole kummoisenpia kuin muidenkaan silmät
Vierailija kirjoitti:
Jos toisen katseesta tai silmiin katsomisesta tulee epämiellyttävä olo, niin se on iso redflag. Itse olen kokenut tuollaista vain erään narsistin seurassa.
Kuuntele intuitiotasi.
Tämähän se on, vaikka taitaa aueta vain tuon kokeneelle.
Pahaa silmää selitetään kateudella. Narsisti voi arvioida miten hyötyisi. Pohjalla ydintarve alistaa, kontrolloida, näen kaiken mitä teet. Ottaa toiselta oma tahto pois, talloa valtansa alle, jotta itse tuntisi itsensä suuremmaksi.
Oikeasti narsisti on mitätön. Jossain valossa hänen varjonsa on suuri, mutta sitä valoa niille ei tarvi antaa. Narsisti tarvii toisen katsetta. Jos ette pidä hänestä, älkää olko näkevinään. Poistukaa paikalta, jättäkää nuo pahan ilmentymät.
Vierailija kirjoitti:
Minulle nainen kertoi jälkeenpäin, että hän jäi minun silmieni vangiksi kun nähtiin. Itseni mielestä silmäni eivät ole kummoisenpia kuin muidenkaan silmät
Kannattaa heti aluksi tsekata, onko psykon katse. Jos vaikuttaa psykon katseelta, kannattaa jättää treffit ja tutustuminen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele intuitiotasi.
Narsisti tosiaan koko ajan tarkkailee ja skannaa toista ollakseen mahdollisimman paljon sitä mitä toinen etsii, pyrkii olemaan samaistuttava. Hän myös kerää toisesta jatkuvasti dataa myöhempää käyttöä varten, kuuntelee ja tarkkailee. Piilonarsistit ovat pahimpia, koska osaavat vaikuttaa normaaleilta. Julkinarsistit sen sijaan on helppo tunnistaa ja kiertää kaukaa.
Deittaisit taygetalaista reptiili-liskoa. Ne tunnistaa juuri tuosta katseesta.