Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin takaisin yhden päivän minun ja mieheni seurustelun alkuajoista! :(

Vierailija
11.04.2006 |

Haluaisin tuntea vielä sen ihastumisen tunteen, jännityksen ja uutuudenviehätyksen! Rakastan kyllä miestäni, mutta se oli aivan jotain muuta sillon alussa. Huoletonta ja ihanaa :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti entiselle vaimolleen ettei enää tule entiseen kotiosoitteeseen, ikinä. Voi sitä helpotuksen tunnetta kun se kiristäminen ja pakottaminen saatiin päätökseen. Aaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi