Lue keskustelun säännöt.
ue
23.04.2006 |
eli uusielämä...moniko alottaa huomisesta dietin? ite oon pudottanu painoo vuoden alusta kuus kiloo,nyt on ollut hetken " taantuma" vaihe eli oon vaan pitäny painoni eli en oo laihduttanu. nyt olis aika rutistaa viä pari kiloo. ei kyl iske/kiinnosta, mut pakko se on. kannustaa vaan yrittään jos on muitaki...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla